14:00
-I jak ci się układa z Jeanem ? (spytał Eren)
-Wszytko jest w porządku.(powiedziała Mikasa)
-Wiesz myśle że Historia jest trochę zazdrosna.
-Możliwe...
-Jesteśmy przecież przyjaciółmi no nie ?
-Tak tak ! (dziewczyna uśmiechnął się)
Wolałaby żeby byli parą zakochanych niż parą przyjaciół.Kochała Jeana ale Eren był pierwszy.
-Jestem trochę głodny...(powiedział chłopak)
Może wracajmy ?-Spoko.(powiedziała) Możliwe że już wrócili.
Eren i Mikasa poszli do internatu.Odrazu udali się na stołówkę.Kiedy szli do pokoi rozstali się na schodach.Eren szedł do swojego pokoju kiedy przed drzwiami zastał Historie.
*w tym samym czasie*
Mikasa szła do swojego pokoju.Kiedy była niedaleko dzrwi zauważyła Jeana przy drzwiach.
*W tym samym czasie u Erena (WtscuE)*
Chłopak podszedł do dziewczyny opierając swoją rękę o drzwi.Nachylił się nad nią.Ta go pocałowała bardzo namiętnie.Włożyła swój język w jego usta.Chłopak otworzył dzrwi nie przestając się całować.Dziewczyna położyła się z nim na łóżku.Zaczeła zdejmować koszulkę a on rozpinać spodnie.
-Czekaj a ci jeśli chłopaki zaraz wrócą ? (spytał zaniepokojony)
-Najpierw poszli do kina a teraz mieli iść do baru...
Zaczeli się całować i rozbierać...
*W tym samym czasie u Mikasy (WtscuM)*
Dziewczyna wtuliła się w chłopaka.Jean pocałował ją w szyje a ona zaczęła otwierać drzwi.Kiedy już weszli chłopak rzucił ją delikatnie na łóżko.Zaczął ściągać koszulkę a ona swoje ubrania.
-Czekaj...(powiedziała) A co jeśli zaraz ktoś przyjdzie ?
-Spoko.(powiedziała wyluzowany) Dziewczyny poszły najpierw do kawiarni a potem miały iść na kręgle.
Oboje byli tylko w bieliźnie...
. . .
CZYTASZ
This is just the beginning
RomanceEren jest w liceum.Wybrał się tam ze swoim przyjacielem Arminem.Szybko zaprzyjaźniają się z Historią,Yrmin,Sashą,Jeanem,Connym,Annie, Marconem oraz Mikasą której Eren wpadł w oko...