*poniedziałek 8:00*
Każdy z uczniów był w swojej klasie.Na nasz plus te osoby które wybrały się z naszej grupki przyjaciół na dany profil były w tej samej klasie.Tylko Historia była sama...
*Mat-fiza*
Ławki czteroosobowe.Ostatni żąd.Od okna:Eren,Mikasa,Armin,Annie.
Zaczeli od swojego ukochanego przedmiotu.Czyli fizyki.Następna była Matma po matmie Chemia po chemii biologia po biologii geografia po geografii angielski / niemiecki (mieli tą samą nauczycielkę więc to ona decydowała co będzie na następnie lekcji)
i na deser ukochana Historia lub Polski.Tak było codziennie.Po 5min gdy uczniowe weszli do sali nagle drzwi otworzyły się z hukiem.Do środka sali wszedł...
Levi Ackerman
Eren spojrzał na niego jako pierwszy.
-Jestem Levi Ackerman.Od dzisiaj jestem waszym wychowawca oraz nauczycielem Fizyki jaki i Matematyki.Napisał temat zajęć na tablicy po czym kazał się każdemu w klasie przedstawić.Jedynie co mówili uczniowe to swoje imię i nazwisko.Kiedy padło na Mikasę nauczycie spojrzał na nią potem na Erena.
-Jesteście rodzeństwem ? (spytał nauczyciel)
-Nie.(odpowiedziała Mikasa)
-Dobrze w takim razie dokończ Mikaso...
-Ackerman (dokończyła za niego dziewczyna)
-Świetnie mamy takie same nazwiska.Niesłychane.(powiedział nauczyciel pod nosem)
Wszyscy dokończyli przedstawcie się.Później przeszli do tematu.Kiedy lekcja się skończyła jako ostatni został Eren oraz Levi.Kiedy chłopak chciał wyjść Levi zamknął dzrwi i przekręcił w nich klucz.Spojrzał na Erena.Chłopak był zaniepokojony ale zbliżył się do nauczyciela.Levi pocałował go.Zdjął koszulę i położył Erena na swoim biurku.Była to długa przerwa więc mieli trochę czasu.Levi rozebrał się.Eren również.Zdążyli skończyć przed dzwonkiem.Zostało im 5min.Eren ubierał się nauczyciel też.Później posprzątali bałagan.Nauczyciel wręczył karteczkę chłopakowi.Był tam numer nauczyciela i adres zamieszkania.Spojrzeli na siebie.
-Tutaj w szkole zachowujemy się jak nauczyciel i uczeń.Nie jak pedofil i dziecko.
-Rozumiem.
Levi przekręcił klucze w drzwiach.
Kiedy dzwonek zadzwonił do sali weszli uczniowie.Lekcja mijała za lekcją.Potem futbol lub śpiew i do internatu.Pierwsze trzy tygodnie przyjaciele spędzili razem jednak nauczyciele postanowili zrobić wcześniej wolne przed świetami.
CZYTASZ
This is just the beginning
RomanceEren jest w liceum.Wybrał się tam ze swoim przyjacielem Arminem.Szybko zaprzyjaźniają się z Historią,Yrmin,Sashą,Jeanem,Connym,Annie, Marconem oraz Mikasą której Eren wpadł w oko...