Rozdział V

342 11 24
                                    

11:30

Jako pierwszy obudził się Armin.Później pobudził wszystkich po kolei.Chłopacy zaczęli się ubierać i poszli do pokoju dziewczyn.

Puk ! Puk !

Mikasa otworzyła drzwi.Zobaczyła w nich chłopaków.Otworzyła szeroko drzwi i wpuściła wszystkich.Chłopacy zobaczyli w pokoju ładnie ubrane i pomalowane dziewczyny.Trochę się
zarumienili,ponieważ im się spodobały.
Sasha złapała Connyiego za rękę i wyszła jako pierwsza.Następnie podeszła Yrmi popychając lekko Marco poprzez co wyszli.Annie podeszła do Armina z złapała go za rękaw wychodząc.Jean podszedł do Mikasy uśmiechając się co ona odwzajemniła i wyszła.
W pokoju został tylko Eren i Hiostoria...

12:00

Wszyscy czekali przed budynkiem z 5 min na Erena i Historie.

*w tym samym czasie*

Eren podszedł do dziewczyny.Położyła swoje ręce na jego szyi na co on ją objął w talii.

*w tym samym czasie*

-Sprawdzę czy coś się może nie stało (powiedziała Mikasa)

Dziewczyna poszła do pokoju.Zaczeła się skradać do pokoju.Drzwi były otwarte więc postanowiła zajrzeć przez nie.Zobaczyła tam Historie i Erena całujących się.W jej oczach pojawiły się łzy.Przykryła usta dłonią i się odsunęła od drzwi.Kiedy usłyszała,że się trochę od siebie oddalili postanowiła zapukać.

-Wszyscy na was czekają...(powiedział ponuro

-Rzeczywiście. (powiedziała Historia śmiejąc się)

*Mikasa*

I z czego się śmiejesz ?! Idiotka...

*w tym samym czasie*

-Myślicie,że mają trójkąt ? (powiedział Jean)

Wszyscy zaczęli się śmiać.Po chwili z budynku wyszła Mikasa z ponurą miną a za nią Eren trzymający uśmiechniętą Historie za rękę.Oboje byli szczęśliwi.

-To co gdzie idziemy ? (spytała Yrmi)

Wszyscy udali się na początku do parku.Armin porobił pare zdjęć.Yrmi i Marco wybrali się nad rzekę a obok niej reszta chłopaków rozłożyła koce.Annie wzięła ze sobą koszyk i położyła go a jednym z koców.

14:00

Wszyscy zobaczyli Armina.Podszedł do Historii żeby pochwalić się zdjęciami.Historia,Annie i Armin przyglądali się zdjęcia zajadając owoce z koszyka.Jean leżał z Mikasą na drugim kocu i przyglądał się razem z nią chmurą.Eren postanowił przejść się samotnie po parku.Kiedy Yrmi i Marco wrócili usiedli obok Sashy i Connyiego aby porozmawiać.

18:30

Przyjaciele wychodzili z parku i postanowili udać się do kawiarnii.Dziewczyny zajęły miejsca a chłopacy poszli zamówić zamówienia.
Wszyscy rozmawiali popijając koktajle lub zajadając desery.Jakby z boku popatrzeć wyglądali na paczkę przyjaciół których każdy by chciał mieć...

19:50

-Sory dzieciaki,ale za 10 minut zamykamy...(powiedział kelner)

Wszyscy spojrzeli i przytakneli głowami.Przyjaciele wyszli z kawiarenki i udali się do internatu.Nie spieszyli się.Eren trzymał Historie za rękę,Jean Mikasę,Conny Sashe,Armin Annie a Marco Yrmi.
Widać było jednoznacznie,że pomiędzy nimi coś iskrzy...

21:00

Wszyscy byli już na miejscu.Każda z "par" pożegnała się w taki sam sposób.Dziewczyna całowała chłopaka w policzek.Kiedy wszyscy byli w swoich pokojach rozmawiali jak im się podoba i jak im się nie chce iść jutro do szkoły.

This is just the beginningOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz