Νυχτερινές Σκέψεις

14 5 0
                                    

Αφού ξάπλωσα στο κρεβάτι μου δεν ήξερα τι να υποθέσω... Ποια ήταν άραγε αυτή.. Πολύ πιθανόν η κοπέλα του.. Αλλά το θέμα είναι γιατί το μαθαίνω εγώ τώρα? Θέλω πολύ να μιλήσω μαζί της για να μάθω την αληθινή της ταυτότητα αλλά διστάζω..μπορεί να καταστρέψω κάτι.. Αλλά το θέμα είναι πως πρέπει να μάθω. Γιατί άλλωστε να με κοροϊδεύει? Θα τα μάθω όλα θέλει δεν θέλει.. Πόσο καιρό άραγε είναι μαζί? Η ίριδα φαίνεται συμπαθητική και πολύ ευγενική απέναντι μου.. Λογικά ούτε αυτή γνωρίζει σε τι παιχνίδι μας έμπλεξε ο Γιώργος... Πραγματικά δεν ξέρω πλέον τι να πιστέψω... Σκέφτηκα να πιάσω τον Γιώργο.. Αλλά ματαιος κόπος. Σιγά μην μιλήσει... Το θέμα είναι να μάθω τέλος πάντων τι συνέβη. Τέλος τα ψέματα, τέλος οι κοροϊδίες! Δεν είμαι πια μωρό. Μπορώ να καταλάβω ορισμένα πράγματα... Αύριο θα φύγω και καλά για το μάθημα(έτσι δηλαδή θα πω στους γονείς μου) ... Και θα πάω αμέσως πίσω στο σπίτι να μάθω παραπάνω για αυτήν. Είμαι σίγουρη πως την αναστάτωσε η επίσκεψη μου... Αλλά πρέπει και αυτή να γνωρίζει τι γίνεται, με ποιον βρίσκεται μαζί. Δεν γίνεται να κοροϊδεύει καμία από τις δύο μας. Αυτό είναι άδικο για όλους μας.. Και κυρίως για μας που μας έχει κάνει παιχνιδάκια του. Αύριο πρωί πρωί έφυγα. Χωρίς δισταγμό κανένα. Τέλος.

Give it back Where stories live. Discover now