Πίσω Στο Σπίτι

13 4 0
                                    

Αφού η Ίριδα άφησε τον Νάσο έκπληκτο από την συμπεριφορά της, γύρισε σπίτι προσπαθώντας να ακούσει τις δικαιολογίες του Γιώργου για την άσχημη συμπεριφορά του στο εστιατόριο. Έτοιμη λοιπόν να μπει σιωπηλή στο σπίτι, ο ήχος της κλειδαριάς σπάει την έντονη ησυχία που υπήρχε μέσα στο σπίτι. Τα φώτα ήταν κλειστά και  ισα που φαινόταν το φως της λάμπας και φώτιζε λίγο την ξαπλωμένη φιγούρα του Γιώργου. Ξαφνικά διακόπτει την ησυχία ο Γιώργος αφού αντιλήφθηκε ότι η Ίριδα είχε γυρίσει.
Γιώργος: γύρισες?..
Ίριδα: Ναι..
Γιώργος: που ήσουν τόση ώρα?
Ίριδα: ήθελα να κάτσω λίγο έξω γιατί εκεί μέσα έσκαγα. Νιώθεις έτοιμος να μιλήσεις? - εκείνο το λεπτό κοιταχτηκαν στα μάτια
Γιώργος: όχι.. Οχι ακόμη. Δεν ξέρω.. Ίσως να φταίει το κρασί..
Ίριδα: μα.. Δεν πρόλαβες να πιεις γουλιά.... Ούτε τα φαγητά δεν πρόλαβαν να έρθουν..... Γιατί όλα αυτά? Είδες κάποιον που ήθελες να αποφύγεις?
Γιώργος: όχι.. - είπε ξύνοντας το κεφάλι του διστακτικά
Ίριδα: τότε?
Γιώργος: απλά.. Ξέρεις.. Είμαι κλειστό άτομο δεν αντέχω να μου κάνουν τέτοια δημόσια... Μπροστά σε τόσο κόσμο..
Ίριδα: πως κάνεις έτσι? Στο κάτω κάτω θα παντρευτούμε σε λίγο καιρό. Και στον γάμο θα χει υπερβολικά πολύ κόσμο αλλά δεν θυμάμαι να το ξέχασες -απάντησε φανερά εκνευρισμένη
Γιώργος: το ξέρω αγάπη μου αλλά... Δεν μπορώ να το συνηθίσω..... - εκείνη την ώρα η Ίριδα βγάζει το δακτυλίδι των αρραβώνων και το αφήνει στο γυάλινο τραπεζάκι του σαλονιού
Ίριδα: λυπάμαι αλλά.. Δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτή η σχέση έτσι. Αν δεν θέλεις να έχεις επαφές με πολύ κόσμο τότε δεν είναι απαραίτητος ο γάμος.. Εγώ να σου πω την αλήθεια πιστεύω ότι θέλεις τον χρόνο σου.
Γιώργος: τι είναι αυτά που λες?! Ξέρεις πόσο θέλω να παντρευτούμε... Αλλά... Δεν ξέρω...
Ίριδα: ρε συ Γιώργο πως θες να πιστέψω ότι απλά δεν μπορείς τον πολύ κόσμο από την στιγμή που κάνεις ένα επάγγελμα που απαιτεί κοινωνικές επαφές?
Γιώργος: άλλο το επάγγελμα.. Διδάσκω σε παιδιά λυκείου... Δεν μπορώ.. Συγνώμη αγάπη μου.. Τον γάμο μας δεν πρόκειται να τον ακυρώσουμε. Σαγαπάω και σε νοιάζομαι.
Ίριδα: ναι.. Γνωρίζω. Τέλος πάντων.. Πάω να ξεκουραστώ γτ σε 3  μισή ώρες από τώρα ξημερώνει. Καληνύχτα.
Γιώργος: καληνύχτα..
---------------------------------------------------------
Το βράδυ πέρασε γρήγορα και ήρθε το πρωί.. Ο Γιώργος, κοιμισμένος και ξαπλωμένος στον καναπέ άκουσε το ξυπνητήρι του να χτυπάει.. Πήγε 7 το πρωί.. Έπρεπε να ετοιμαστεί για το σχολείο.. Η Ιριδα, είχε φύγει από πολύ πρωί και είχε αφήσει ένα σημείωμα στο ψυγείο και το στερέωσε με ένα μαγνητακι το οποίο έλεγε "πάω για ψώνια. Θα γυρίσω σε κάνα 4 ωρο. - Ιριδα". Ο Γιώργος έκανε ένα γρήγορο ντουζ, ήπιε καφέ και ετοιμάστηκε για να φύγει για την δουλειά.
ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΊΟ :
{Τάνιας pov.}
Σήμερα, νωρίς το πρωί συναντήθηκα με την ίριδα για να βάλουμε το σχέδιο σε δράση..Μου έδωσε το δαχτυλίδι του αρραβώνα της να το φορέσω μέσα στην τάξη στην ώρα του Γιώργου και μετά να την βρω να της το δώσω για να τον μπερδέψουμε.. Ελπίζω να πιάσει. Πρώτη ώρα έχω μαζί του μάθημα. Πρώτα όμως, πριν εφαρμόσω το σχέδιο θα πάω να μιλήσω στην Μαριάνθη. Πλησιάζοντας την παρατήρησα κάτι περίεργο.. Η Μαριανθη πλέον άρχισε να κάνει παρέα με την Σμαράγδα, την τύπισσα που είχε κάνει κάτι με τον Αλέξη.. Αν είναι ποτέ δυνατόν... Πως προέκυψε αυτή η φιλία? Διστακτικά, την πλησίασα.
Χευ Μαριάνθη..! Έχεις χρόνο να τα πούμε λίγο?
Μαριάνθη: ναι... Φυσικά.. Σμαράγδα αν δεν σε πειράζει πήγαινε λίγο θα έρθω και θα σε βρω μετά. - η Σμαράγδα εγνεψε καταφατικά το κεφάλι της και κατευθύνθηκε προς τον Αχιλλέα, με τον οποίο είναι χρονια κολλητοί.
Λοιπόν Μαριάνθη,καιρό έχουμε να τα πούμε... Κοίτα ήθελα να σου ζητήσω συγνώμη γιατί νομίζω ήμουν λίγο απότομη μαζί σου...
Μαριάνθη: και εγώ η αλήθεια είναι πως λυπάμαι.. Το είχα ορκιστεί... Που χάθηκες τόσο καιρό εσύ?
Ε που να χάθηκα.. Απλά άρχισα να βγαίνω με νέα άτομα, να μαθαίνω νέες εξελίξεις καταλαβαίνεις...
Μαριάνθη: αα ωραία.. Εμ τι άλλο?
Τίποτα το ιδιαίτερο... Βλέπω τώρα είσαι φίλη με την Σμαράγδα... Πως και έτσι? -την ρώτησα γεμάτη απορία
Μαριάνθη: ε να απλά είδαμε ότι ταιριάζουμε ιδιαίτερα και έτσι αποφασίσαμε να κάνουμε παρέα.
Τάνια: τέλεια. Χαίρομαι πολύ για εσάς. -είπα χαμογελαστή

Give it back Donde viven las historias. Descúbrelo ahora