Μπαμπάς: εξηγήστε μου τι συνέβη. Τανια? Τι θέλει τόσο η μαμά σου να μου πεις?
Τίποτα μπαμπά... Απλά.... Η μαμά δεν συμφωνεί μαζί μου σε κάτι δεν συνέβη τίποτα σοβαρό...
Μπαμπάς: δηλαδή σε τι διαφωνείτε?
{Εκείνη την ώρα η μαμά μου βγάζει την φωτογραφία ξανά από το κουτί και την δείχνει στον πατέρα μου}
Μπαμπάς: Τι... Ποιοι είναι στην φωτογραφία?...
Μαμά: σε αφήνω να μαντέψεις. Προς το παρόν πάω να συμμαζεψω την κόρη μας γιατί πολύ απλά πήρε αρκετό αέρα. Ακούς εκεί θράσος! Να φιλιεται με τον καθηγητή της!
Μπαμπάς: ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΙΟΝ?! -κάτι μου λέει πως ο μπαμπάς μου έβγαζε κόκκινους καπνούς από τα αφτιά οι οποίοι ήταν ασορτί με το κατακόκκινο πρόσωπο του..
Μπαμπά..δεν είναι κάτι κακό... -
Τόλμησα και είπα
Μπαμπά: μπορεί να φταει αυτός ο αλήτης όμως και όχι η κόρη μας!!! Θα του κάνω μήνυση... Δεν θα ξαναπατήσει ποτέ στο σχολείο.. Θα φροντίσω να εξαφανιστεί
Μπαμπά δεν φταιει αυτός... Σε παρακαλώ μην τον βλάψεις.... Σε ικετεύω.. Απλά μην του κάνεις κακό. Γιατί κακά τα ψέματα. Εγώ για αυτόν νιώθω είτε σ αρέσει είτε όχι. - πρώτη φορά βγάζω στην επιφάνεια έναν χαρακτήρα πιο δυναμικό από άλλες φορές... Πιο ντόμπρο... Χωρίς φόβο και χωρίς να με νοιάζει η απάντηση..
Μαμά: καλά δεν ντρέπεσαι?! Όχι μόνο τα έκανες θάλασσα, τολμάς και να αντιμιλησεις! Πήγαινε γρήγορα στο δωμάτιο σου γιατί θα γίνει χαμός εδώ μέσα!
Αποσύρθηκα σιωπηλά στο δωμάτιο μου... Αφού σκεπαστηκα δεν μπορούσα να σταματήσω τα δάκρυα που έτρεχαν σαν ποτάμι και πάνω από όλα η δυναμικότητα που "απέκτησα" έστω και για λίγο χάθηκε.. Τώρα νιώθω αδύναμη.. Νιώθω ότι θα του κάνουν κακό.. Θα του στερησουν την δουλειά ή ακόμη χειρότερα θα του κάνουν μήνυση.. Τι να κάνω όμως... Να τον χωρίσω χωρίς να του πω λόγο ή να τον προειδοποιήσω για το τι πρόκειται να κάνουν οι δικοί μου?!.. Τα μεγαλύτερα μου ερωτήματα μέχρι στιγμής είναι το πως βρέθηκε αυτή η φωτογραφία και ποιος την έστειλε.. Αλλά θα το μάθω.... Σύντομα.. Και τώρα που το σκέφτομαι... Αν δεχόμουν να πάω τα σκουπίδια εγώ... Ίσως να γλίτωνα την συμφορά... Βεβαία.. σιγά μην γλίτωνα... Συμβαίνει και τίποτα καλό για καιρό?
ESTÁS LEYENDO
Give it back
Historia CortaΗ 17 χρονη Τανια είναι ένα άτομο κλειστό στον εαυτό του. Η μοναδική της διασκέδαση είναι να γράφει τα προσωπικά της στο μοναδικό της ημερολόγιο το οποίο της έκανε δώρο η κολλητή της Μαριανθη στα γενέθλιά της. Όμως το ημερολόγιο θα πέσει στα χέρια το...