Μεσημεριανή Συνάντηση

12 5 0
                                    

Αφού τελείωσα το μάθημα, ήμουν έτοιμη να συναντηθώ με τον Γεράσιμο. Νομίζω πως μου αρέσει κατά κάποιο τρόπο.. Αλλά... Πραγματικά δεν ξέρω.. Είμαι ακόμη λίγο μπερδεμένη.. Ίσως να φταίνε τα περιστατικά που μου συμβαίνουν τον τελευταίο καιρό.. Αλλά τουλάχιστον τελείωσε κάπως η ιστορία με τον Γιώργο. Ή έτσι νομίζω ωστόσο. Βλέπω τον Γεράσιμο να πλησιάζει... Φορούσε ενα ελαφρώς σκισμένο τζιν και μια σκούρη πράσινη μπλούζα.. Του πήγαινε ιδιαίτερα μιας που αναδεικνύε το σώμα του.
Γεράσιμος: γειά σου Τάνια -είπε με ένα χαμόγελο ως τα αφτιά
Γειαα.. Χαίρομαι που ήρθες - του είπα και γω ανταποδίδοντας το χαμόγελο που μόλις πρόβαλε.
Γεράσιμος: λοιπόν? Μίλησε μου.. Τι συνέβη πως είσαι?
Εγώ καλά είμαι.. Εσύ?
Γεράσιμος: καλά και εγώ.. Ήθελα να σου μιλήσω σχετικά με το Φιλ.. -πριν προλάβει να τελειώσει αυτό που έλεγε, τον φίλησα. Αφού τελείωσε το φιλί τον αγκάλιασα χωρίς να πω κουβέντα..
Γεράσιμος: Τάνια.. Πάντα ένιωθα για σένα... Αλλά... Ήξερα ότι τόσο καιρό ήσουν..... Αλλού.... -τότε γούρλωσα τα μάτια μου.. Ένιωσα το πρόσωπο μου να καίει και να είναι κόκκινο.. Τι ντροπή..... Λογικά τα ξέρει όλα... Μα πως.....
Ξέρεις.. Γεράσιμε... Εγώ..... -προσπάθησα να σώσω την κουβέντα όσο γινόταν
Γεράσιμος: τα ξέρω όλα.... Και είχα πληγωθει αρκετά.. Γι αυτό έκλαιγα.. Τότε στο πάρκο... Τάνια... Νομίζω σε θέλω πολύ - εκείνη την ώρα με τράβηξε προς το μέρος του και με φίλησε.. Αυτό το φιλί κράτησε κανα 7λεπτο. Όλη εκείνη την ώρα σκεφτόμουν όλα τα πιθανά σενάρια για το πως μπορεί να γνώριζε για μένα και τον Γιώργο. Τότε διέκοψα κάπως το φιλί και τον ρώτησα γεμάτη απορία καθώς ήμουν
Να φανταστώ.. Μας είδες έξω έτσι?... - ο Γεράσιμος εκείνη την ώρα φάνηκε να ενοχλήθηκε αρκετά με την ερώτησή μου μιας που φαινόταν να σαν με ενδιαφέρει αυτός ακόμα.
Γεράσιμος: ναι.. Σε ένα καφέ... Και μετά... - εκείνη την ώρα στραβοκαταπιε γρήγορα και έπαιζε νευρικά με το λαστιχάκι που φορούσε στο αριστερό του χέρι καθώς είχε το βλέμμα του χαμηλωμένο σαν να ντράπηκε για κάτι.
Πες μου. - είπα κοφτά με ένα ύφος έτοιμο να κάνει σωστή ανάκριση.. Εκείνη την ώρα μου πέρασε απο το μυαλό η φωτογραφία που μυστικά στάλθηκε από το πουθενά και άρχισα να φορτώνω....
ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΣΕΣ?! - κοκκίνισα τόσο πολύ που μάλλον τον ψιλοφοβησα και γρήγορα έκανε ένα βήμα πίσω κοιτώντας με μες στα μάτια με εκείνο το ύφος που έχουν τα κουτάβια(lol)
Γεράσιμος: ε εντάξει ρε Τάνια συγνώμη. Βλακεια μου που έστειλα την φωτογραφία.. Αλλά δεν μου φαινόταν πολύ σόι τύπος... Και γνώριζα... Για την.. αρραβωνιαστικια του..... -εκείνη την ώρα τα είχα χάσει. Είχα μείνει με ανοιχτό το στόμα. Ο Γεράσιμος τα ήξερε όλα... Και για την Ίριδα... Και για τα βρώμικα παιχνίδια του Γιώργου.... Πως γίνεται αυτό...?!
Μα πως?! Που την ξέρεις?!
Γεράσιμος: άκου να σου πω η Ίριδα είναι θεία μου κατά κάποιο τρόπο. Και εκτός αυτού, έχει βαπτίσει και τον μικρό μου αδερφό. Οπότε..... Ήξερα από το προηγούμενο καλοκαίρι πριν έρθει ο Γιώργος στο σχολείο μας ότι σύντομα θα αρραβωνιαζόταν και θα παντρευοταν την ξαδέρφη μου. Εκτός αυτού, μας έλεγε η μαμά της ίριδας ιιι η σχέση τους είναι σοβαρή και είναι μαζί αρκετό καιρό... Αλλά.. Που να 'ξερα. Στο τραπέζι μου φαινόταν πολύ εντάξει. Σοβαρό παιδί. Πόσο ευτυχισμένη έδειχνε η φουκαριάρα η ξαδέρφη μου... Τέλος πάντων.. Να μην τα πολυλογώ... Είχα θυμώσει και με τους δύο σας.
Δεν.. Δεν ξέρω τι να πω... Και γιατί αφού μας είδες με τον Γιώργο δεν το πες στην Ίριδα?
Γεράσιμος: γιατί πολύ απλά ένιωθα πολλά ανάμεικτα συναισθήματα.. Αρχικά φοβόμουν μην το μετανιώσω.. Μην διαλύσω την ευτυχία της ξαδέρφης μου και από την άλλη να μάθεις και συ τι κοπρίτης είναι. Γι αυτό άφησα την φώτο έξω από το σπίτι σου. Για να την δεις εσύ.
Ναι όμως έλα που δεν την είδα εγώ μόνο.. Έγινε μεγάλος χαμός στο σπίτι λόγω της φωτογραφίας.... Πολύ μεγάλος χαμός...
Γεράσιμος: Ωχ.. Καταλαβαίνω.. Συγνώμη ρε συ... Εσύ όμως την Ίριδα πως την γνώρισες?
Μεγάλη ιστορία...... [...]
Αφού η Τάνια εξήγησε την ιστορία στον Γεράσιμο, του ζήτησε την βοήθειά του στο θέμα με τον Γιώργο και του μίλησε για την συνάντηση που έχει με την Ίριδα σε λίγη ώρα.. Όταν λοιπόν πέρασε η ώρα, χαιρετηθηκαν με ένα φιλί και η Τάνια ξεκίνησε να πηγαίνει στον προορισμό που δωσαν ραντεβού με την Ίριδα.

Give it back Where stories live. Discover now