Γεράσιμος

16 4 0
                                    

Σήμερα είχα πολύ ελεύθερο χρόνο και έτσι αποφάσισα να ασχοληθώ με το χόμπι μου! Το χόμπι μου λοιπόν, είναι να βγάζω φωτογραφίες.. Θα ήθελα πολυ να ασχοληθώ επαγγελματικά σαν φωτογράφος αλλά οι γονείς μου έχουν άλλες προσδοκίες για μένα.. Δεν πειράζει. Ίσως τους πείσω.. Εχω λατρεία με το να βγάζω φωτογραφίες από την ηλικία των τεσσάρων. Όλα ξεκίνησαν σε ένα πάρτυ γενεθλίων που μου είχαν κάνει οι γονείς μου και κάλεσαν τους συγγενείς. Όταν κόβαμε την τούρτα τον έβλεπα να κρατάει την φωτογραφική μηχανή και να μου λέει χαμογέλα. Εγώ, χαμογελούσε λοιπόν σαν χαζό και νόμιζα ότι γίνεται κάτι το σπουδαίο! Τότε σιγά σιγά άρχισα να παίρνω εγώ την φωτογραφική και να μαθαίνω από μόνος μου να την χειρίζομαι..φυσικά, οι γονείς μου σε μια μεγαλύτερη ηλικία, μου πήραν δώρο την δική μου φωτογραφική εφόσον είδαν πόσο μαρεσε η τέχνη της φωτογραφίας! Έτσι από τότε βγάζω συνέχεια φωτογραφίες! Έτσι λοιπόν εγώ σήμερα, πήγα για φωτογραφίες.. Πήγα να φωτογραφίσω το ηλιοβασίλεμα όπως και πολλά τοπία που θα έβρισκα στον δρόμο μου.. Έλα που όμως... Πέτυχα κάτι άλλο... Κάτι που δεν έχω ξανά φωτογραφίσει.... Αφού λοιπόν τελείωσα με τις φωτογραφίσεις μου, σκέφτηκα να πάω να πάρω κανα καφέ να χαλαρώσω... Εκεί λοιπόν, έτσι πως ήμουν έτοιμος να μπω στο καφέ, τι να δω.... Ήταν η Τανια....φιλιόταν με κάποιον! Και αυτός ο κάποιος φυσικά δεν ήμουν εγώ.. Γαμωτο μου. Δεν πίστευα στα μάτια μου... Μα.. Νόμιζα ότι εμένα θέλει! Πως μπόρεσα και το πίστεψα ότι μπορεί η Τανια να με θέλει. Απιαστο όνειρο. Ήμουν τόσο λυπημένος... Αλλά κυρίως θυμωμένος με τον εαυτό μου.. Όπως και με την Τανια.. Ξέρω.. Δεν μου έκανε τίποτα αλλά.. Γιατί γαμωτο σε μένα? Θύμωσα και με αυτήν χωρίς λόγο... Και έτσι έκανα πράγματα που δεν έπρεπε.. Την φωτογράφισα με αυτόν που φιλιόταν.. Όταν σταμάτησαν να φιλιούνται και απομακρυνθηκαν τα χείλη τους και το αγόρι γύρισε το κεφάλι του.. ΒΛΈΠΩ ΤΟΝ ΚΎΡΙΟ ΓΙΏΡΓΟ.... ΑΥΤΌΝ.. ΤΟΝ ΤΥΠΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΆΝΕΙ ΦΥΣΙΚΉ.. Δεν πίστευα στα μάτια μου... Δεν άντεξα να δω άλλο και έτσι έτρεξα γρήγορα σπίτι μου, να επεξεργαστώ την φωτογραφία και να την κάψω... Μόνο που.. Αυτό θα ήταν ανούσιο... Έτσι αποφάσισα πως ήθελα να την εκδικηθώ. Και ας μην μου έκανε τίποτα. Βασικά... Ναι, μου έκανε... Με πλήγωσε... Με έκανε κομμάτια.. Εγώ την ήθελα σαν τρελός... Αυτή όμως ούτε βλέμμα! Αντί να κοιτάξει έναν στην ηλικία της, πήγε με τον καθηγητή της! Δεν το περίμενα αυτό από την Τανια... Πάνω λοιπόν στα νεύρα μου ξέροντας πως η Τανια γύρισε σπίτι, πήγα άφησα την φωτογραφία σε ένα πακέτο και έφυγα.. Ήθελα τόσο να το βρούνε οι γονείς της... Της άξιζε...!

Give it back Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang