Ίριδα

21 5 0
                                    

Δεν περίμενα ότι ο Γιώργος θα έφτανε ως εκεί.. Περνάει ο καιρός και γω κάνω πως δεν ξέρω τίποτα... Όμως έννοια σου.. Θα βρούμε με την Τάνια ένα καλό σχέδιο και θα τον κάνουμε να σκάσει.. Το απόγευμα μάλιστα θα βγούμε για καφέ.. Μου έστειλε και μήνυμα μετά το μάθημα και μου πε ότι έχει και σχέδιο το οποίο θα μπει σύντομα σε εφαρμογή... Πάντως μπορώ να πω πως με την Τάνια σαν γνωστές ή φίλες έχουμε πολλά κοινά.. Ο Γιώργος στο μεταξύ... Κάνει σαν να μην έχει συμβεί ποτέ τίποτα. Αλλά που θα πάει. Θα λυγίσει. Θα τον κάνουμε να τα ομολογήσει όλα.. Αλλά ρε γμτ.. Δεν μπορώ να κοιμάμαι άνετα μαζί του. Δεν μπορώ. Αν και πρέπει να κάνω ότι δεν γνωρίζω.. Αλλά.... Δεν γίνεται.. Μου είναι πολύ δύσκολο.. Δεν θέλω να τον βλέπω... Μα να φτάνουμε μέχρι τον αρραβώνα και αυτός να κάνει σαν μωρό? Έλεος κι αυτός.... Μου έρχεται μήνυμα από την Τάνια.. Μου λέει να βρεθούμε στο παρκακι το απόγευμα κατά τις 7... Μέχρι τότε θα σκάω στο σπίτι του Γιώργου... Στο μεταξύ, όσο καθάριζα το σπίτι του σμρ, βρήκα ένα νούμερο τηλεφώνου κρυμμένο κάτω από κάτι διαγωνίσματα..Χωρίς δεύτερη σκέψη το βγάζω φωτογραφία με το κινητό μου και αναζητώ τον ιδιοκτήτη του τηλεφώνου... Το θέμα είναι πως.. Έμαθα πως το νούμερο ανήκει στον ίδιο.. Τι να κάνει έναν δεύτερο αριθμό? Καθώς αναρωτιόμουν, αντιλαμβάνομαι πως δονείται το κινητό του.. Αυτό σήμαινε φυσικά ότι ο βλακας το ξέχασε σπίτι.... Με γρήγορες κινήσεις προσπαθώ γρήγορα να εντοπίσω από που ακούγεται η δόνηση του κινητού... Μόλις το βρήκα σταμάτησε να χτυπάει.. Το κινητό του φυσικά ήταν κλειδωμένο με κωδικό.. Όμως εγώ δεν μασάω.. Στην οθόνη κλειδώματος δείχνει την κλήση που του έκανε ένας "Κώστας"... Ποιος είναι ο Κώστας όμως? Με όσα έχουν γίνει.. Μέχρι και αυτός ύποπτος μου φαίνεται.. Εγώ δεν καταλαβαίνω όμως γιατί αγόρασε και δεύτερο νούμερο αφού με το ήδη υπάρχον ήταν μια χαρά... Εκείνη την ώρα ακούω την πόρτα να ξεκλειδώνει. Αφήνω γρήγορα το κινητό του και τρέχω στην κουζίνα να κάνω ότι μαγειρεύω και καλά κάτι..
Γιώργος: αγάπη μου γύρισα!!
Αα γειά σου Γιώργο μου.
Γιώργος: τι κάνει η μέλλουσα γυναίκα μου?
Μαγειρεύει.. Πως πήγε το μάθημα?
Γιώργος: καλά.. Αλλά πολύ κούραση.. Λοιπόν αγάπη μου.. Εχω να σου προτείνω κάτι..
Ακούω
Γιώργος: ξέρω πως σε έχω ψιλό παραμελήσει.. Λόγω συνεδριάσεων, δουλειάς κτλ.. Γι αυτό σου προτείνω να βγούμε απόψε να γιορτάσουμε.
Και τι να γιορτάσουμε?
Γιώργος: εμάς. Δεν είναι αρκετό?
Ε ναι φυσικά. Αν δεν σε πειράζει εγώ το απόγευμα θα πάω για μερικά ψώνια και το βραδάκι είμαι δικιά σου (εκείνη την ώρα αν είχα ένα πιρούνι μπροστά μου θα έβγαζα τα μάτια μου στα σίγουρα)
Γιώργος: τέλεια μωρό μου..!

Give it back Donde viven las historias. Descúbrelo ahora