Έξοδος Καταστροφή

13 4 0
                                    

Γιώργος: αγάπη μου είσαι έτοιμη?
Ίριδα: ναι.. Πάμε?
Γιώργος: φύγαμε..το εστιατόριο που θα πάμε είναι ένα από τα αγαπημένα μου.
Ίριδα: ωραία.
Γιώργος: αγάπη μου έχεις κάτι?
Ίριδα: όχι όχι.. - προσπαθώντας να συγκρατήσει τα νεύρα της
Γιώργος: λοιπόν θα ήθελα να κανονίσουμε καλύτερα το θέμα του γάμου.. Μιας που.... Σε λίγο καιρό.... Θα είσαι η σύζυγος μου. - η Ίριδα εκείνη την ώρα στραβοκαταπιε, και κοίταξε αδιάφορα το κινητό της καθώς έμπαιναν στο αυτοκίνητο του Γιώργου. Η ώρα της διαδρομής ήταν σιωπηλή.. Υπήρχε τόση ησυχία.. Μέχρι που την διέκοψε ο Γιώργος για να την ειδοποιήσει ότι φτάσανε.
Γιώργος: λοιπόν, φτάσαμε! Πως σου φαίνεται?
Ίριδα:καλό είναι.. Ελα, ας μπούμε.
Όταν μπήκανε στο εστιατόριο εκεί περίμενε τον Γιώργο μια μεγάλη έκπληξη... Καθόταν εκεί η κοπέλα με την οποία απατούσε την Τάνια και την Ίριδα στο τραπέζι κοντά στην πίστα με την ζωντανή μουσική. Ο Γιώργος δεν προλάβαινε να φύγει με καμία πρόφαση όσο και αν προσπάθησε..
Ίριδα: αγάπη μου.. Είσαι χλωμός.. Συμβαίνει κάτι? - η Ίριδα είχε αναγνωρίσει την κοπέλα γι αυτό αποφάσισε να κάνει τα αδύνατα δυνατά για να τον ξεφτιλίσει.
Γιώργος: όχι.. Δηλαδή ναι. Δηλαδή περίπου. Εμ ξέρεις πονάει το.. Στομάχι μου! Μήπως να φεύγαμε?
Ίριδα: μα καλά καλά δεν καθίσαμε!
Γιώργος: το ξέρω... Αλλά.. Εμ.... Μήπως να πάμε σπίτι....? - πριν προλάβει να ολοκληρώσει αυτό που έλεγε είδαν το γκαρσόν να έρχεται για να πάρει παραγγελία.
Ίριδα: πολύ αργά αγάπη μου...! - είπε με ένα εκδικητικό ύφος. Αφού παρήγγειλαν, ο Γιώργος έτρεμε μην τον καταλάβει η Γιώτα, η τρίτη του κρυφή κοπέλα..
Ίριδα: τι ωραία ζωντανή μουσική που παίζουν Γιώργο μου.. Δεν συμφωνείς?
Γιώργος: εμ... Ναι... Ναι..... Αρκετά καλή μπορώ να πω
Ίριδα: δώσε μου μισό λεπτό. - η Ίριδα σηκώθηκε όρθια και κατευθύνθηκε προς τους μουσικούς, τότε ψιθύρισε κάτι στο αυτί και αυτοί πριν ξεκινήσουν της έδωσαν το μικρόφωνο και η Ίριδα είπε: " αυτό το τραγούδι το αφιερώνω στον αρραβωνιαστικο και μέλλον άντρα μου, τον Γιώργο!" τότε όλοι κοίταξαν προς το μέρος του το ίδιο και η γιώτα. Τότε όλοι χειροκροτησαν εκτός από την γιώτα που σηκώθηκε θυμωμένα από το τραπέζι και πήγε στο μπάνιο κλείνοντας νευρικά την ξύλινη πόρτα που μαγαζιού. Ο Γιώργος δεν πίστευε στα μάτια του.. Τρελάθηκε από το κακό του.... Όσο έπαιζε το τραγούδι που αφιέρωσε η Ίριδα αυτός πήγε γρήγορα στο μπάνιο να βρει την γιώτα και να τα μπαλώσει όσο γινόταν.
Γιώτα: τι θέλεις εδώ ρε τιποτένιε? Δεν αξίζεις τίποτα με ακούς?! - βγαίνοντας η γιώτα βιάστηκα από το μπάνιο δίνει μια σφαλιάρα στο πρόσωπο του Γιώργου και φεύγει. Εκείνη την ώρα μπαίνει η Ίριδα στο μπάνιο.
Ίριδα: τι συνέβη?
Γιώργος: εσύ φταις! - είπε με μανία και έφυγε από το εστιατόριο. Η Ίριδα ικανοποιημένη από αυτό που έκανε έφυγε και αυτή από το μαγαζί και πήγε μια βόλτα έξω να ξεσκάσει... Αφού κάθισε στο παρκακι νιώθει κάποιον να κάθεται δίπλα της. Ήταν ο Νάσος.
Νάσος: τελικά σε ξαναβλέπω.. -είπε με ενα χαμόγελο στα χείλη.
Ίριδα: νομίζω πως έπρεπε - είπε η Ίριδα με ένα χαμόγελο
Νάσος: τι εννοείς? - η Ίριδα τον κοίταζε μες στα μάτια και σιγά σιγά άρχισε να τον πλησιάζει και τον φίλησε απαλά στα χείλη.
Ίριδα: αυτό εννοώ.. Καληνύχτα.. - είπε αγκαλιαζοντας τον και έπειτα έφυγε αφήνοντας τον Νάσο με ανοιχτό το στόμα.
Ps: παιδιά το τραγούδι που έβαλα είναι ένα από τα λίγα ελληνικά που μαρεσει και το βρίσκω γλυκό. Enjoy it.💕

Give it back Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang