~Αφού ο Γεράσιμος άφησε το πακέτο έξω από την πόρτα, έφυγε τρέχοντας.~ *Η Τανια είχε φτάσει σπίτι εδώ και κάνα μισάωρο*
Πάλι καλά η μαμά μου με είδε να γυρνάω ακριβώς στην ώρα μου όπως εάν είχα πάει στο μάθημα. Με ρώτησε μόνο πως πήγε το μάθημα και εγώ μετά πήγα στο δωμάτιο μου.. Λαό φυσικά μιλούσα όλη την ώρα από μηνύματα με τον Γιώργο... Αχ πόσο τυχερή είμαι... Είναι τόσο γλυκός μαζί μου.. Είμαι η πιο τυχερή κοπέλα στον κόσμο... Μακάρι να ήμουν συνέχεια μαζί του... Νιώθω ερωτευμένη.. Πετάω στα σύννεφα..
Μαμά: Τανια καλή μου κατέβα να φάμε το βραδινό είναι έτοιμο!!
Τώρα μαμά κατεβαίνωω
Αφού κατέβηκα πήγα στο τραπέζι έφαγα με τους γονείς μου και μετά μάζεψα τα πιάτα...
Μαμά: Τανια θα βγάλεις εσύ τα σκουπίδια έξω ή να το κάνω εγώ?
Ε ρε μαμά τώρα... Βαριέμαι.. Πάνε τα εσύ.. Εγώ θα πλύνω τα πιάτα και θα πάω να ξαπλώσω..
Μαμά: χάχα εντάξει δεσποινίς τεμπελα!!
---------------------------------------------------------
Αφού τελείωσα τα πιάτα είπα να ανέβω στο δωμάτιο μου.. Όμως η αλήθεια είναι πως είχα ένα κακό προαίσθημα όπως και μια απορία για το τι κάνει η μαμά μου τόση ώρα.. Έχει περάσει κανα δεκάλεπτο και ακόμη άφαντη.. Καλά τι συμβαίνει? Ο κάδος είναι ακριβώς απέναντι από το σπίτι μας.. Τέλος πάντων.. Όπου να ναι θα έρθει.. Ανεβαίνοντας τις σκάλες ακούω τον ήχο της πόρτας.. Εκείνη την στιγμή γυρναω το κεφάλι μου και βλέπω την μαμά μου να κρατάει ένα πακέτο και να με κοιτάει νευριασμενη...
Μαμά: Τανια τσακίσου και έλα εδώ τώρα..
Ναι μαμά.. Τι συνέβη?...
Μαμά: εσύ θα μου πεις Τανια.. - είπε νευριασμενη δείχνοντας μου την φωτογραφία.. Εκείνη την στιγμή κομπλαρα τόσο πολύ και άρχισα να τρέμω...
Μαμά..... Να σου εξηγήσω τι είναι... Αυτό.....
Μαμά: πες μου τώρα τι είναι αυτό που βλέπω! Από ότι γράφει η φωτογραφία από πίσω είναι ο φυσικός σου! Τι ρεζιλίκια είναι αυτά Τανια?! Που είναι οι τρόποι που σου μάθαμε με τον πατέρα σου?! Γιατί τα καταπατας όλα?! Εδώ όλα είναι εύκολο να μαθευτουν και συ πας με τον καθηγητή σου? Είσαι σοβαρή?! ΠΕΣ ΜΟΥ ΕΊΣΑΙ ΣΟΒΑΡΗ? -είπε η μαμά μου φωνάζοντας μου τόσο δυνατά που ξυπνάει τον μπαμπά μου ο οποίος έρχεται προς τα εμάς μες στην απορία.
Μπαμπάς: τι συμβαίνει εδώ?
Μαμά: καλύτερα να σου πει η κόρη σου έτσι πως τα έκανε!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Give it back
Kısa HikayeΗ 17 χρονη Τανια είναι ένα άτομο κλειστό στον εαυτό του. Η μοναδική της διασκέδαση είναι να γράφει τα προσωπικά της στο μοναδικό της ημερολόγιο το οποίο της έκανε δώρο η κολλητή της Μαριανθη στα γενέθλιά της. Όμως το ημερολόγιο θα πέσει στα χέρια το...