Medya: I know (Jk&Rm)
Karşısındaki yerimi alırken çantamı yanımdaki sandalyeye bıraktım. Ellerimi masanın üzerinde birleştirdim ve en ciddi tavrımı takındım.
"Jimin'i öldürme fikrini hemen aklından siliyorsun bay uzaylı"
"Niyeymiş o? Onun diğerlerinden farkı ne?"
"Üzgünüm ama onun diğerleri gibi olmadığını sende biliyorsun. Çocuk zengin."
"Öyleyse n'olmuş?" İşaret parmağımla alnını geriye ittirdim.
"Sen ilk önce mahkemeye sonra hapse gider okey?" O kadar uzun bir oflama çekti ki kafedekiler 'bu çocuğun nefesi ne kadar?' Der gibi baktı. Oysa bilmiyorlardı o bir uzaylı idi.
"Öyle olsun sen kazandın."
"Hem Jimin'e olanı hıncını alt sınıfta ki birisinden çıkartabiliriz. Duyduğuma göre çiçek göndermiş Min Ji'ye"
"*kıkırdama* olur."
"Hah! Şöyle gül ya! Senin iç açıları 180 olan kare gülüşünü görmek istiyorum."
"Yalnız karenin iç açıları toplamı 540 Micha"
"Umrumda değil. Hop! Garson buraya bak!"
"Beni böyle bir durumda nasıl güldürüyorsun?" Alnına bir fiske atıp sandalyemde geriye yaslandım.
"Ben Micha' yım. Göbek adım Tae' yi güldüren, çaktın?"
"*kahkaha* evet çaktım."
¦○¦●¦○¦●¦○¦●¦○¦●¦○¦●¦○¦●¦○¦
Günün sonunda koltuğa yığılan ben annemin kafama attığı terliği sayesinde çantam ile odama ilerledim. Neymiş? 'Kirli üstlerimle koltuğa uzanmamalıymışım.
Üstümü başımı kirliler sepetine attıktan sonra kendimi yatağa fırlattım. Taehyung'u gülümsetmek kolay iş değildi. Aslında bu sefer kolay pes etmesi... dur bakalım çıkar kokusu.
Titreyen telefonumla başımı kaldırıp nerede olduğuna baktım. Yerde olduğunu görmemle eğildim. Yaklaşık yüzde yetmişim eğilmişken telefonuma uzanmaya çalışıyordum. Tam parmak ucumla değmiştim ki yatağımın üzerinde ki yüzde otuzluk kısmım da yerle buluştu. Ağrıyan başımı tutarken kilit ekranını açtım. Hadi ama! Yine mi?
082*********:
Bugün okulda pek bi düşünceliydin;)✅✅Bizim okuldansın...✅✅
082*********:
Bunu anlamaman için salak olmak gerek?✅✅O zaman okul whatsapp gruplarından birinde olmalısın.✅✅
082*********:
Sence ben o gruplara katılacak kadar salak mıyım?✅✅Değil misin?✅✅
082*********:
Bence benim gibi yakışıklı ve zeki biri o gruplar için biraz fazla mükemmel.✅✅Dur bir dakika. İsmini bay egoist yapacağım.✅✅
082********* kişisini Bay Egoist olarak değiştirdiniz.
Bay Egoist:
Beni nasıl kaydedersen kaydet Micha en sonunda orada sevgilim yazacak;)✅✅Haha rüyanda bile göremezsin.✅✅
Bay Egoist:
Sen partide küçük dilini yutmamak için dua et canım ;)✅✅Bay Egoist kişisi çevrimdışı...
"Son portodo kocok dolono yotmomok ocon doa ot conom"
"Kızım delirdin mi?" Odama aniden giren annem ike yerimden sıçramış, başımı da çalışma sandalyeme vurmuştum. Malum hala yerdeyim...
Damağımı kaldırırken yerden kalktım. Annem içeri çamaşır sepeti ile girdiğine göre gerçekten delirdiğimi falan düşünmüş olmalıydı.
"*dudak büzme*Anne sana birşey söylemem gerek"
"Dur bir dakika" çamaşır sepetini yatağa bırakıp beni şöyle bir süzdü.
"Kötü birşey olduğu belli... yoksa... fizikten yine düşük falan mı aldın ha?" Eli hemen ayağındaki terliği kavrarken gözlerim büyüdü.
"Yha anne ne düşüğü ya? Okul açılalı ne kadar oldu?"
"O zaman ne oldu? Delirtme beni kız!"
"Şu 2 gün sonra olacak son sınıf partisi var ya..."
"Hani şu So min ve benim 2 haftadır seni ikna etmek için uğraştığımız, son sınıflara moral için yapılan partiden mi bahsediyorsun?" Ne partiymiş...
"Evet o... ben ona gitmeye karar verdim anne..."
"Ney ney ney? Biliyorum çok yaşlandım kulaklarım pas götürüyor. Birdaha söylesene yavrum."
"Anne ben partiye gidiyorum."
"Birdaha söyle"
"Anne ben-"
"Dualarım kabul oldu!"
En son gördüğüm şey annemin salona doğru koşan silueti idi.
¦●¦○¦●¦○¦●¦○¦●¦○¦●¦○¦●¦
Akşam yemeğinde sadece çatal ve kaşıklar konuşuyordu. Hiçbirimiz den çıt çıkmazken annemin sırıtması pek te iyiye işaret değildi.
"Kocacığım bugün ne oldu bil bakalım?"
"Ne oldu?... yoksa... yoksa fizik sınavından düşük mü aldın Micha?"
"Hayır hayır almamış. Hani şu 2 gün sonra olacak parti var ya"
"Hani şu So min ve senin 2 haftadır Micha' yı ikna etmeye uğraştığı, son sınıflara moral için yapılan partiden mi bahsediyorsun?" He baba o!
"Evet o! Micha ona gitmeye karar vermiş." Nolur gidemezsin de baba... nolur...
"Aaa ne güzel ne güzel orada eğlenmeye bak tamam mı kızım?" Ağzım sonuna kadar açılırken çiğnediğim yemeği düşmemesi için yuttum.
"Ama baba! Orada herkes içki içecektir! Orası kötü örnek yuvası!"
"Onlar içti diye sende mi içeceksin?"
"H-hayır ama-"
"Kızım 2 yıldır sosyal ortama girdiğin yok. İtiraz istemiyorum."
Tüm bunların bir rüya olmasını dilemek yanlış olmazdı dimi? Resmen partiye gitmemek için olan tek şansımı kaybettim... saol baba.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüme 30 Gün
FanfictionDaha lise son öğrencisi olan Micha basit bir baş ağrısı sandığı hastalığıyla hastaneye gider. Gittiği gün hastaneye çok bulaşıcı ve ölümcül bir hastalık taşıyan bir hasta yatar. Birden tüm hastanenin karantina altına alınmasıyla olaylar da başlar.