{Chapter 6}

2.8K 82 9
                                    

Hey, hopelijk vinden jullie mijn boek leuk! Ik doe mijn best zo min mogelijk spelfouten te maken, maar soms ben ik een beetje blind lololol, geef aan als je spelfouten ziet X ms.
-
LONDEN - 13 MAART ( a friday )
Al sinds maandag lig ik in mijn bed. Ik verveel me dood! Ik ben dan ook erg blij als mijn nieuwe vrienden me komen opzoeken. Iedereen is al wel eens lang geweest. Helaas Justin nog niet... Ik eh... Ik bedoel gelukkig! Gister heb ik heel de nacht met Ahmed in mijn bed gelegen en hebben we samen een Meangirls marathon gehouden, een overdosis popcorn gegeten en gebladerd in de leukste roddelbladen van Londen. Vanochtend kwam Gale langs met zijn tiende bos bloemen deze week, hij voelde zich zo rot om het feit dat hij me perongelijk had geraakt. Maar ik heb hem gerust gesteld dat het absoluut geen probleem is, ondanks ik me dood verveel. Ik pak mijn rosé kleurige laptop van mijn nachtkastje en start Netflix maar weer op, heb toch niks anders te doen in mijn zinloze leventje. Ik wil net aan seizoen 4 van Pretty Little Liars beginnen als er op mijn deur geklopt word. Oeh, wie zou dat zijn? 'Binnen!' Roep ik. Voorzichtig opend het nog onbekende persoon de deur. Omg. Het is... Justin? 'Justin? Wat doe jij hier?' 'Hey.. Emma.' Ik kijk hem aan met een vragende blik. 'Het spijt me van het voorgeval maandag.' Ha, meneer komt nu pas sorry zeggen? Lets play hard to get. Dacht het niet Justin. 'Ga weg, ik wil mijn serie kijken.' 'Mag ik meekijken?' Vraagt hij met een misselijk makende grijns op zijn gezicht. Oke to be honest, die grijns is de mooiste grijns van alle grijnzen! Maar dat wil ik niet toegeven. Oh fuck, heb ik zojuist wel gedaan... 'Ga weg Justin.' Een geïrriteerde kreun verlaat mijn mond. 'Nee.' Wow, meneer wilt een spelletje spelen? 'Ja.' 'Nope.' 'Ga weg.' 'Nee!' 'Dom varken.' 'Lekkerding.' Oke wow, hij noemde me zojuist lekker. 'Viesding.' Zeg ik terwijl ik mijn middelvinger op steek. 'Em, het spijt me serieus. Ik deed jaloers.' Nee joh, je deed jaloers terwijl we niks hadden. Gestoord. 'Ga nou is weg.' 'Emma nee, ik ga niet, ik blijf bij je.' Ik zucht. 'Moet ik wat water voor je halen?' 'Nee, ik zeg het nog een keer, ga weg, en anders ga ik gillen in je lelijke oor.' Zijn oor is helaas ook al hot. 'Jezus Emma, je kent echt geen scheldwoorden hé?' Vraagt hij lachend. 'Nee, problemen mee?' 'Doe is rustig.' 'Zelf.' 'Zelfzelf.' De zoveelste zucht vandaag verlaat mijn mond. 'Mag ik een knuffel?' Vraagt hij uit het niets. Een dom lachje verlaat mijn mond. 'Waarom zou ik jou een knuffel geven, ga weg dickhead.' 'Ouch.' Justin doet alsof ik hem geraakt hebt en grijpt overdreven naar zijn hard. 'Je bent me pijn gedaan Emma.' Zegt hij op een nep zielig toontje waardoor ik moet lachen. 'Nu moet je me wel knuffelen.' Een knipoogt maakt het hot. Shitshitshit. Stiekem zou ik hem best willen knuffelen, maar dat hoeft hij niet te weten. 'Well,' hij komt op het randje van mijn bed zitten, 'hoe gaat het met je babe?' 'Prima, ik ga maandag weer lessen volgen, ondanks ik 10 paracetemollen per dag slik.' 'Hmm, beter ja, nu heb ik niemand meer om te plagen in de les.' Zegt hij plagend. 'Fuck you.' Zeg ik terwijl ik een hair whip doe. 'Ja graag, nu?' 'JUSTIN!' Schreeuw ik. Hij lacht, zijn lach is perfectie, zo symetrisch en-. Stop it Emma. Uit het niets buigt Justin zich naar me toe. Hij gaat me toch niet zoenen? Shit. Hij kietelt. Gierend rol ik over mijn bed. 'Stooooopp Justin!' Hij moet lachen door mijn spastische bewegingen. Ja tss, laat me, ik kan niet tegen kietelen. Ik was bijna van hem ontsnapt, tot hij aan mijn been trok en boven op me ging zitten. Ik zit als een rat in de val. 'Ga van me af!' Spastisch sloeg in met mijn handen om me heen. 'Op een voorwaarde!' Riep hij volmaakt. 'Wat!?' Sis ik boos. 'Je geeft me een knuffel honey.' Ik kijk hem boos aan. 'Ja of nee? Anders blijven we zo voor altijd liggen.' Grijnst hij. 'Mij best, mega Toby komt me redden.' 'Wat als ik nou jouw mega Toby ben?' Vraagt hij lief. Omg. H-e-l-p. 'Tss oke dan, maar één knuffel, deal?' 'Deal.' Zegt hij met een grijns op zijn gezicht. Hij gaat langzaam van me af en ik geef hem een snelle korte knuffel. 'Goedzo.' Lacht hij. 'En nu ga je slapen, je hebt rust nodig.' 'Nee dankje, ik geniet van mijn serie.' 'Alsnog ga je slapen, dag prinses.' 'Doei..' Ugh. Wat doet hij met me? Ik ben toch niet verliefd? Hij gaat me breken. Ik weet het. Nee doet hij niet, je gaat van hem houden... Nee! Ga ik niet. Stomme stem ga weg! Ugh.

Al twee uur lang na het voorgeval met Justin kijk ik Pretty Little Liars, het is zo spannend. Gefocust kijk ik naar het scherm. Opeens hoor ik weer geklop. 'Binnen.' Ahmed komt binnengelopen. 'Pizza Time?' Vraagt hij lachend. 'AHMED IK HOU VAN JE!!!' Gil ik overenthousiast. Hij grijnst en geeft me een kus en kruipt vervolgens langs me in bed. 'Hoe was je dag meid?' Vraagt hij. 'Ja ging wel... ik.. ik heb een probleem.' 'Vertel!' Roept hij. 'Ikmagnietverliefdworden.' Zeg ik snel. 'Dat verstond ik niet.' Zegt Ahmed met een oogrol. 'Leer dat oogrollen van je af.' Zeg ik om het onderwerp te veranderen. 'Niet onderwerp veranderen, vertel me je probleem.' 'Oke... Nou... Hoe moet ik feelings verbergen of tegenhouden?' Ahmed gilt ineens keihard. 'GAST! Geef me geen ooraids!' 'O MY GOD EMMA! BEN JE VERLIEEEEEEFD!' 'Shush!' Ik sla hem half waardoor hij stopt. 'Ik mag niet verliefd worden, hoe stop ik feelings.' 'Kan niet.' Zegt Ahmed met een pruillip. 'Ik blijf zelf ook verliefd, Caleb is zooooo hot damn.' Ahmed vind een meelopertje van Justin leuk? Cute. 'Maar Emma, als je feelings echt wilt verbergen moet je hem vergeten. Dat kan door hem te negeren of te ontwijken.' 'Hmm.. ik kan dat wel proberen ithinkso.' 'Just do that.' 'Jaja, laten we nu een film marathon gaan houden en die pizza's eens opeten, dadelijk worden ze koud. 'Welke film?' Vraagt Ahmed. 'HUNGERGAMES!' Gil ik. 'Yes sis, dat gaan we kijken o my god, Peeta Mellark is zo hot!' Gilt Ahmed enthousiast. 'Nee Gale dan..' Ineens denk ik aan Gale. Kssks hij is ook al zo'n sweetie. Jongens, wat doen jullie met me?

Try meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu