Samen met Julie en Gale zit ik op de bank, we kijken Netflix. Gelukkig zijn die twee alweer bijgedraaid want ze waren aardig pissed op me! Maar goed. We kijken dus SEX EDUCATION. Ik ben verslaafd en kan mijn ogen niet van het scherm afhouden. Maar uhm, Julie en Gale, die kijken volgensmij alleen maar naar elkaar, er bloeit iets tussen die twee? Ik vind ze wel schattig samen. Opeens voel ik iets in mijn broekzak trillen, I guess that's my phone. Ik vis mijn telefoon uit mijn broekzak en kijk op het homescherm. Mijn ogen begin te glinsteren als ik lees van wie het binnenkomende berichtje afkomstig is. Justin! Omijngod, ik moet echt zo snel mogelijk met hem afspreken. 'U-uhm jongens? Ik ben even naar de wc.' Verzin ik voor het geval ik last heb van meelezers, kuch. 'Is goed, niet te lang kakken he?' Zegt Julie plagerig waardoor ik oogrol. Ik loop half hyped richting de wc's en sluit mezelf op in een 1x1 hokje. Ik ontgrendel mijn telefoon en open het berichtje.
J: "Hey babe."
Hij noemt me babe... omg, omg, omg...
Wat zal ik hierop antwoorden? Oké nee stop Emma, je gaat nu niet zeiken om een fucking berichtje. Focus...E: "Heyy!"
Geen seconde later krijg ik een antwoord.
J: "Hoe is het😏?"
E: "Gebruik die emoij nooit meer, pedo😂"
J: "😂😂"
E: "Maar 't gaat prima, met jou?"
J: "Mooizo, en ja, 't gaat wel."
J: "Heb je zin om vanavond langs te komen😉?"
E: "Tuurlijk! Wat is het adres van je schuilplaats? En hoelaat moet ik er zijn?"
J: " xadresx, vanaf 19:30 ben je welkom, zie je dan x"
E: "Yes!! Tot vnv xx"Een pijnlijk gilletje verlaat mijn mond. Omg vanavond ga ik afspreken met Justin. Nou ja afspreken, ik vind dat ik dit wel een date kan noemen. Ik loop de wc uit en probeer mijn glimlach te veranderen naar een serieuze blik. Julie kent me te goed namelijk en weet dat als ik overdreven erg glimlach, er iets gaande is..
Ik huppel terug naar de bank en plof moeizuchtend neer. 'Heb je diarree ofzo?' Vraagt Gale plagend. Ik sla hem quasie-boos op zijn schouder, waarna Julie me een jaloerse blik toewerpt. Ha, gotcha. Ik bedenk me ineens dat ik vanavond ongeziend het pand moet verlaten. Shit. Niemand mag iets van mijn 'date' weten. Dus dit moet erg stiekem gedaan worden. Oke, wat als ik net als Rapunzel mijn haren uit het raam laat hangen, en ik zo naar buiten glip? Dat hebben Juul en Gale vast niet door, die zitten toch alleen maar aan elkaar geplakt, haha. (Spreek dat lachje sarcastisch uit hahahahaha doei.) Alright, dat is het slechte plan ooit. Ik ga wel gewoon via een van de achterdeuren. Daar kom ik echt wel ongeziend weg. Okay, enough, ik moet me voorbereiden op vanavond. Wat zal ik aandoen?
>>>> tips needed
JE LEEST
Try me
Teen FictionEmma Anderson (16) is de dochter van de oh-zo beroemde directeur, David Anderson, van het Alexander College, een jongensinternaat voor de wat rijkere onder ons. Emma haar ouders zijn gescheiden, haar moeder Chantal Parker woont in Amsterdam terwijl...