Twijfelend kijk ik beide jongens aan. Ik weet 100% zeker dat Justin met "deze wereld" geen vredig en gezellig wereldje bedoeld. Ik heb een klein vermoede dat het niet slim is om vragen te stellen, maar ofcourse kan ik, de TOTAAAAL niet eigenwijze Emma Anderson *kucht sarcastisch*, haar mond niet houden. 'Justin, uitleg please, waar hebben jullie het in godsnaam over?' Zuchtend verlaten de woorden mijn mond en kijk ik hem aan en zie ik hoe hij snel een korte, boze blik naar Rick werpt. Die daarna onschuldig zijn handen in de lucht houdt.
'Nou? Komt er nog een antwoord?' Geïrriteerd kijk ik terug Justin aan die ondertussen vieze tegeltjes op de grond lijkt te tellen. 'Aarde aan Justin!' Roep ik ietwat te hard, maar het helpt wel, hihi. Zijn hoofd schiet omhoog. 'Luister Emma, ik wil gewoon niet dat je het allemaal weet... zoals ik al eerder zei.' Probeert hij me duidelijk te maken, wat natuurlijk niet lukt. 'Vertrouw je me niet ofzo?' Dringend kijk ik hem aan. Zijn hoofd is weer naar beneden gezakt, dat antwoord is wel duidelijk pff. 'Is dat het Justin!? Je vertrouwt me niet hé?' Boos kijk ik hem aan. 'Eh... ik peer 'm.' Hoor ik ineens een stem roepen. Rick. Wist ik veel dat hij hier nog stond...
'Ja peer 'm maar!' Snauwt Justin hem toe terwijl hij met zijn inmiddels lege blikje bier zit te spelen. Deze eikel negeert me gewoon? What the actually f*ck!?!? Let's give it another try... 'Justin, geef godverdomme gewoon antwoord!' Roep ik geërgerd. Iets te geërgerd... Zijn ogen schieten richting mijn ogen en hij kijkt me boos aan. Oei. 'Emma nee is nee! Serieus ik wil alleen maar je beschermen, vat het verdomme alsjeblieft niet verkeerd op!' Nou dat doe ik dus wel mister secretkeeper. 'Ten eerste, ik heb geen bescherming nodig, ten tweede, ik vat het zeker wel verkeerd op aangezien je me simpelweg gewoon niet vertrouwt, duh.' Misschien was dat iets té bitchy, maar ach, hij verdient het op dit moment ook wel echt, tehe.
Ik krijg verder geen reactie want meneer heeft zich alweer gefocussed op zijn mobieltje. Deze bitch moet nog een hoop leren van manieren, maar ik hou nog steeds van hem hoor!!! Vanuit mijn ooghoek zie ik hoe hij door een lang bericht scrolt. Boring... 'F*CK!' Roept Justin ineens "f*cking" hard. Godsamme wat nou weer. 'Wat?' Vraag ik dan maar. De enige antwoorden die ik krijg zijn fuCk, fUcK en FuCk. 'Justin wat is er!?' Waarom antwoord hij niet gewoo-... 'Emma, het spijt me zo erg, maar je moet nu weg, nu, nu, nu, f*cking please! Ik zit in de diepe shit... En, godverdomme-' Geschrokken zie ik hoe hij een blik werp op een binnenkomende melding op zijn homescreen. 'Justin... je maakt me ba-...'
Mijn woorden kan ik niet afmaken want een hard schot klinkt vanbuiten het schuurtje... Fuck.
_____________
Spannend he? (;
Hopelijk vonden jullie het een leuk hoofdstuk!!!! 🥰
Ik wil even zeggen; heel veel sterkte in deze onzekere tijd!! Ik hoop dat jullie allemaal gezond zijn en natuurlijk ook alle mensen om jullie heen! Stay safe lovies 💕💖💕💖💕💖💖
JE LEEST
Try me
Teen FictionEmma Anderson (16) is de dochter van de oh-zo beroemde directeur, David Anderson, van het Alexander College, een jongensinternaat voor de wat rijkere onder ons. Emma haar ouders zijn gescheiden, haar moeder Chantal Parker woont in Amsterdam terwijl...