LONDON - 14 MAART
Justin!? Wat doet hij nou hier, ik kom hem overal tegen terwijl Londen zo groot is... Dit is eng. Hij ziet mij ook en komt op me afgelopen. 'EMMAAAA!' Duidelijk dronken. Hij valt letterlijk in mijn armen. 'Kijk uit!!!' Snauw ik. Ik duw hem van me af en kijk hem boos aan. 'Justin, wat doe je hier?' Vraag ik boos, 'je bent overal waar ik ook ben!?' Hij moet lachen. 'Deze club schatje, deze club is van mijn oom, ik ben vaste klant hier en iedere zaterdag vind je me hier.' Vertelt hij mij. Ik zie zijn ogen tollen. Hij heeft geblowt waarschijnlijk, hij stinkt naar een mix van 10 soorten drugs door elkaar, bah. 'Justin ik ga even plassen, doei!' Ik loop snel weg van hem, met die kut kriebels in mijn buik. Zucht. Ik snel de toiletten in en ga zitten in een hokje. Ik voel me misselijk, geen idee waarom. Ik doe mijn ding en was daarna snel mijn handen en loop terug de zaal in. Maar onderweg word ik tegenhouden en drukt een onbekend figuur me tegen de muur aan. Twee donkere ogen kijken me aan, wie is dit dan? 'Hey schatje..' Zegt hij grijnzend. 'Uhm.. laat me erdoor.' Ik duw hem aan de kant maar hij trekt me terug en steekt zonder pardon zijn tong in mijn mond. Hode. 'Gast-....st-stop,' Roep ik luid terwijl ik hem wegduw. Al snel zie ik een wel bekend figuur verschijnen. Justin. Oh nee shit. 'Wtf gast, wat denk je wel niet!' Woedend duwt Justin de jongen met de donkere ogen tegen de muur aan. 'Justin nee, h-het is niet e-erg.' Probeer ik. Maar Justin is niet zover te krijgen de jongen los te laten. Woedend stompt hij de jongen in zijn gezicht. 'Justin stop!!!!!' Roep ik luid. Achter me staan ondertussen een heleboel mensen, inclusief mijn vriendengroep. Ik wil Justin en de jongen uit elkaar halen maar Gale trekt me naar zich toe en slaat zijn armen om heen. Vrienden van Justin proberen Justin weg te trekken en vrienden van de jongen proberen hem weg te trekken. Ondertussen liggen ze op de grond en er worden flinke klappen uitgedeeld omdat een vriend van Justin, Justin is gaan helpen. Het is letterlijk een chaos. Ik moet huilen en ik weet niet eens waarom. Om het feit dat ik zojuist ben aangerand? Of omdat Justin hier op de grond ligt te vechten en hij pijn heeft. 'Stop, stop alsjeblieft!' Schreeuw ik door mijn tranen heeft. Iedereen joelt en heel de zaal staat om de vechtende jongens heen. Justin probeert op te staan voor hij weer neergehaald word, in een reflex haalt hij een pistool uit zijn zak. Iedereens mond valt open, letterlijk. What. The. Fuck.
JE LEEST
Try me
Teen FictionEmma Anderson (16) is de dochter van de oh-zo beroemde directeur, David Anderson, van het Alexander College, een jongensinternaat voor de wat rijkere onder ons. Emma haar ouders zijn gescheiden, haar moeder Chantal Parker woont in Amsterdam terwijl...