Mă trezesc din cauza alarmei. Azi e prima zi de liceu. Sunt așa fericit.
Mă ridic din pat și merg la șifonier de unde îmi aleg hainele pentru școală, ei bine, mai bine zis de unde îmi aleg uniforma de elev, o cămasă albă și niște blugi negri.
Mă duc în baine unde îmi fac rutina zilnică, mă pieptăn, mă spăl pe față și pe dinți, apoi mă imbrac. Cobor în bucătărie unde găsesc un bilețel pe frigider și micul dejun gata pregătit, pus pe masă.
Mă duc la frigider și citesc bilețelul care era de la mama:
'Ryan, scumpule. Scuze dar nu pot veni la deschiderea și începerea noului an școlar. A intervenit o problemă de ultim moment la muncă, așa că eu cu tatăl tău am fost obligați să mergem amândoi de urgență la birou. Însă în schimb ți-am pregătit micul dejun. Sper să nu te superi. Te pupăm dulce.
Cu multă dragoste mami & tati'Oftez și mă duc la masă unde încep să mănânc. Mereu e așa. Șeful lor e un om de treabă însă le dă prea mult de muncă. Adică...poate le-a dat de muncă, ori e o ședință sau ceva.... În fine.
După ce termin de mâncat, spăl farfuria, îmi iau ghiozdanul, ies pe hol unde mă încalț cu niște adidași negri apoi ies din casă și o încui. Apoi pornesc spre scoală.
***
De îndată ce ajung la școală văd cum, curtea era plină de elevi. Zâmbesc și merg la viitoarea mea clasă. Spre norocul meu, era un indicator unde scria 'clasa 9 A', adică clasa in care voi fi. În dreptul fiecarui grup de elevi scria ce clasă e.
La preselecți, după ce am fost admis, mi s-a zic că voi fi in 9A, mai exact științe sociale. Am fost admis cu cea mai mare notă, 9,89 mai exact. Îmi plac științele sociale, mă pricem la ele. Ei bine, mama și tata se ocupă tot cu ceva de genul, dacă nu mă înșel. În fine. Știu doar că și ei au dat la științe sociale.
***
Răsuflu așteptând să vină directorul. Îmi trec mâna prin părul meu castaniu, ochii având aceeași culoare. Pentru vârsta mea sunt chiar foarte ușor și scund. Am 1,65 și pentru băieți 1,70 e înălțimea inferioară. Zici că sunt o fată. Părul nu e nici scurt, nici lung. E mediu, și pufos. Mamei îi place să își treacă mâna prin părul meu și să-l ciufulească. Spune că sunt adorabil.
***
După câteva minute apare și directorul care anunță deschiderea și începerea noului an școlar. După aceea toți elevi merg în clasele lor unde își revăd sau întâlnesc dirigintele.
***
La noi profesorul de matematică ne va fi diriginte până în ultimul an de liceu. E un om tânăr, prin 21-25 de ani.
După ce dirigintele se prezintă, ne dă permisiunea de a ne prezenta pe noi înșine, și de a vorbi între noi pentru a ne cunoaște unul pe altul mai bine și pentru a ne împrieteni.
CITEȘTI
The bully
RomanceClasa a 9-a e un iad pe pământ mai ales pentru Ryan care devine victimă, așa zisului Tyler, bătăușul școli, tot o dată așa zisul "bad boy" și tipul popular care se află în ultimul an de liceu. Oare pentru Ryan suferința aceasta va dura doar un an? S...