2

1.3K 84 51
                                    

După ce ne-am prezentat și ne-am cunoscut între noi, am început să povestim ce am facut în vacanța de vară și cum ne-am simțit.

La sfărșitul orei profesorul ne dă permisiunea de a pleca acasă. Toți elevi își adună lucrurile și pleacă acasă, la fel făcând și eu.

***

Ajuns acasă, mă uit prin jur. Nimic neatins. Sunt singur acasă, din nou... Oftez zgomotos și merg în camera mea unde mă schimb în pijamale.

După aceea cobor jos în bucătărie unde îmi fac niște popcorn la microunde, iau o sticlă de suc și un castron pentru popcorn. Urc înapoi în cameră și mă pun în pat înconjurat de proviziile mele. Pun leptopul în fața mea și pornesc un film (comedie). După un sfert de oră somnul își face apariția, eu ațipind pe loc.

***

Sunt trezit de alarma telefonului. Mă ridic din pat și strând mizeria pe care am lăsat-o ieri în urma mea. După ce fac curat mă duc la șifonier și mă îmbrac, din nou, în uniforma de elev.

Cobor în bucatarie, mai întâi trecând pe la camera părinților să verific dacă au venit acasă, mereu mă îngrijorez dacă (ei) întârzie mult când vin de undeva.

Îi văd în cameră dormind, așa că mă duc în bucătărie unde îmi fac un bol de lapte și cereale. După ce termin de mâncat, spăl bolul, scriu pe un bilețel faptul că am plecat la școală și îl lipesc de frigider apoi mă pornesc spre școală.

***

Ajung la școală și intru în clasă așezându-mă la locul meu. Eram doar eu și încă câțiva elevi. După câteva minute văd cum intră în clasă un tip și lângă el aflându-se alți 2 tipi. Presupun că el era liderul sau ceva gen.

"Awww, ia te uită ce avem noi aici, bobocei~" spune în badjocoră uitându-se la noi toți, apoi rânjind.

Se uită la mine și rânjetul i se făcuse mai mare. Încercam să-l evit sau să nu par speriat.

Deodată o palmă face contact cu banca mea, eu tresărind puțin. Ridic privirea timid și îl văd pe el, ceilalți tipi fiind lângă el rânjind și uitându-se la mine.

"Hey~" (el)

"H-hey..." (eu)  spun timid, înghițind în sec în același timp.

"Ce faci? Printeso~" (el) o spune în badjocoră, chicotind.

"N-nu fac nimic..." (eu)

"Serios~" (el)

" ..." (eu)

"Care e triaba? Ți-a mâncat pisica limba sau ai înghițito de frică" (el)

El și "gașca" lui încep să râdă, după aceea mă prinde de gulerul cămăși și mă ridică de pe scaun.

"Fi atent la mine puștiule! Tu o să vi cu mine. Nu acum, dupa ore. La cât termini?!" (el)

"L-la 2..." (eu) spun speriat

"Foarte bine. Ultima oră profa nu vine așa că o să plecăm acasă. Să mă aștepți în fața școli. Ai înțeles?!!" (el)

Dau din cap fără să apun ceva. Îmi era frică. De ce ar vrea să vin cu el? Ce vrea să facă cu mine ?!

"Foarte bine" (el)  îmi dă drumul, după aceea pleacă cu tot cu cei 2 tipi.

The bullyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum