17

894 54 1
                                    

***

Mă trezesc cu o durere cât de cât suportabilă în partea inferioară. Mă ridic puțin astfel încât simt o presiune pe mine. Mă uit în dreapta și îl văd pe Tyler dormind pe burtă cu brațul pe mine. Rămân puțin șocat dar după îmi reamintesc, aseară avusem o partidă cu el după ce scoase vibratorul din mine.
Mă întind înapoi in pat și mă ghemuiesc lângă el, îngropându-mi fața în gâtul lui.

*după aproximativ 2 ore*

Mă trezesc și îl văd pe Tyler stând la marginea patului, uitându-se în gol. Îi ating ușor spatele vrând să îi atrag atenția însă nici nu apuc să-i spun numele că acesta tresare și se întoarce cu fața la mine. Stăm câteva secunde în tăcere, uitându-ne unul la altul, după care Tyler sparge liniștea.

"Off... Ryan.. M-ai speriat!" (Tyler) se încruntă și se uită în altă directie

"Scuze ...." (eu) spun și îmi aplec capul în jos. Acesta se uită la mine si nu zice nimic. Mă uit cu coada ochiului la el, el neavând nici o expresie. "Esti supărat pe mine..." (eu) întreb trist. El mărește ochii, rămănând mut pentru cateva secunde.

".. Poftim?! Nu!! De ce ai crede asta?!" (Tyler) spune nedumerit.

"Păi ... Modul în care te comporți...." (eu) spun încă cu privirea în jos, acesta chicotind puțin.

"Nu.. Nu sunt supărat. Doar că,..mă doare puțin capul. Asta e tot" (Tyler) spune frecându-și ușor tâmplele

"Oh.. Vrei vre-o pastilă.. Sau ceva gen" (eu) spun ridicând privirea optimist

"Nu e nevoie. Stai calm" (Tyler) spune zâmbind încet

"Ok.." (eu) spun zambind si eu

"Haide, ia-ți ceva pe tine, să mergem să mâncăm. Ok?" (Tyler) spune trăgându-și boxeri și blugi pe el

"Ok" (eu) spun și îmi trag boxeri pe mine și tricoul lui, care îmi venea ca o fustă, acoperindu-mi boxeri. "Hey, Tyler! Cum arât?" (eu) spun zâmbind. Acesta se întoarce cu fața la mine și chicotește.

"Arăți adorabil" (Tyler)

"Deci îți place?" (eu) spun zâmbind

"Da, da îmi place" (Tyler) spune chicotind mai mult. "Haide, să mergem" (Tyler) spune deschizându-mi ușa. Zâmbesc si ies, așteptându-l.

În dreptul uși lui Stephen, Tyler se oprește. Deschide ușa apoi o închide înapoi.

"Hai mai bine să nu îi deranjăm" (Tyler) spune mergând spre bucătărie, eu uitându-mă confuz la el.

*după 15 min.*

Tyler pune farfuriile pe masă și mâncarea în ele. După câteva secunde Stephan și un amic de-a lui coborând în bucătarie, ei așezându-se lângă mine.

"Deci să înțeleg că voi doi ați avut ceva distractie. Cine a fost deasupra?!" (Tyler) întreabă în timp ce le pune și lor de mâncare

"Nu cred că asta te privește pe tine" (Stephan)

"Deci să înțeleg că Randy a fost deasupra. Așa-i?! " (Tyler)

"Poate" (Randy) spune și se uită la Stephan făcându-i ochii dulci

"Încetează!" (Stephan) spune și roșește. Tyler se pune în fața noastră, eu mutându-mă lângă el. După aceea toți începem să mâncăm. Mă mai uitam din când în când la Stephan și la Randy, erau plini de semne, semne pe tot corpul. Chiar poți spune că au avut o noapte sălbatică.

"Deci, v-ați împăcat?" (Tyler) spune în timp ce mănâncă

"Da" (Stephan & Randy) spun simultan

"K." (Tyler) spune și mănâncă.


Întrebării?! Vreau să fac un Q&A part. 2
Fac și roleplay. Pentru cune e interesat
Instagram: miraraex

The bullyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum