3

1.2K 76 32
                                    

Eram în fața școli așteptându-l pe.....nu știu cum îl cheamă....

"Hai prințeso" (el)

Mă întorc și îl văd în spatele meu. Aplec capul fără să spun nimic, el mergând înainte spre mașina sa, eu urmându-l.

"Urcă" (el) îmi deschide ușa din spate a mașini, eu uitându-mă la el puțin confuz și speriat.

"Azi, nu mâine" (el) văd cum se încruntă vizibil deranjat că nu făceam cum zice el, așa că fără să mai stau pe gânduri, urc în mașină; nu vreau botul spart sau un ochi vânăt, sau obrazul umflat.

După câteva minute ajungem în fața unui bloc. El coborând din mașină, apoi eu. Îl urmez până la apartamentul lui.

"Cum te cheamă?..." (eu) spun timid

El se întoarce și se uită la mine, ezitând să răspundă. După câteva secunde îmi răspunde

"Tyler" (el)

"Eu sunt Ryan..." (eu)

"Bine de știu" (Tyler)

"Mda.." (eu)

Intru în apartament cu Tyler. El își aruncă geanta pe canapea și își agață geaca de cuier, îmi spune să îmi pun și eu geanta și geaca acolo. Îmi pun geanta pe canapea și geaca pe cuier.

Tyler mă apucă de încheietura mâini și mă trage în dormitor. Mă aruncă în pat și se urcă perste mine.

"Ce se... C-ce vrei să faci?..." (eu)

"Chiar nu te-ai prins prințeso?! ~" (Tyler) un rânjet îi apare pe față. Pun toate cap la cap și îmi dau seama ce va urma să se întâmple. Speriat, încep să mă zbat cu speranța de a scăpa. Încep să plâng când realizez că nu am nici o șansă de a scăpa. El izbindu-mă destul de tare de pat pentru a nu mă mai zbate.

"Dă-mi drumul! Lasă-mă să plec!!!" (eu) spun printre suspinuri plângând mai tare, încercând să mă ridic.

"S-o crezi tu" (Tyler) mă izbește mai tare de pat, făcându-mă să plâng mai mult. Îmi era frică. Tyler era deasupra mea hotărât să mi-o tragă. Faza rea e că eram la el acasă, nu la școală unde putea interveni cineva să mă salveze.

"Deci?! Nu mai spui nimic?" (eu) spune Tyler uitându-se la mine în timp ce ridică o sprânceană.

Mă uit la el și incep să plâng până mă sufoc. Eram îngrozit.

"T-Te i-impl-lor, la-lasă-mă s-să plec" (eu) spun aproape rămănând fără aer.

Tyler se uită la mine fără nici o expresie faciară. După câteva secunde mă dezbracă de tot, el făcând la fel cu, corpul lui.

Vroiam să mor. Simțem că mor de rușine pentru faptul că eram gol în fața lui, și tot o dată de frică. Tremuram tot de spaimă.

Îl văd cum îmi pune picioarele deasupra umerilor lui; simt cum intră în mine brutal și începe să se miște repede.

Nu apuc să îi spun să se opreacă fiindcă deja văd negru in fața ochiilor.

***

Mă trezesc cu o durere insuportabilă în partea inferioară a corpului. Avem mușcături și semne pe tot corpul; ridic puțin pătura care se afla peste mine și cum credeam, văd sânge. Sângerasem în timp ce Tyler mă viola, cât timp eram inconștient. Dar chiar.... Unde e Tyler!? Eram singur în cameră.

The bullyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum