8

1.1K 70 4
                                    

*acasă la Tyler*

"Tyler...." (eu)

"Hm?" (Tyler)

"Dacă tot vrei să...o faci cu mine...aș avea o rugăminte...Fii blând, te rog" (eu)

"Voi fii cum vreau eu să fiu. Acum haide. Dezbracă-te și înținde-te pe pat" (Tyler) nu spun nimic încercând să nu plâng. Mă dezbrac și mă întind în pat. Tyler se pune deasupra mea dezbrăcat. Roșesc puțin când mă uit la abdomenul lui. Cine ar fi crezut că poate arăta așa bine.

"Ești pregătit, puiuț?!" (Tyler) dau afirmativ din cap, puțin speriat. Tyler intră încet în mine, eu lăcrimând puțin și gâfâind. O are mare...., doare!

Tyler se oprește când vede că nu intră așa că merge până la dulap și se întoarce înapoi cu câteva lucruri.

" Hey, ia pastila asta" (Tyler) nu pun nici o întrebare și înghit pastila pe loc. Între timp Tyler își pune un prezervativ pe membru și niște gel la întrarea în mine și pe prezervativ.

După câteva minute m-a luat o stare foarte ciudată, greu de exprimat. "Um... T-tyler... Ce era pastila aia..." (eu)

"Viagra" (Tyler) spune rânjind

"Huh?!" (eu)

Tyler mă înpinge pe spate și intră în mine începând să se miște repede.

"AHHH!! T-tyler ahh" (eu) ce se întâmplă cu mine?! De ce îmi place? De ce simt de parcă aș vrea mai mult?!!

Tyler se mișcă mai repede, eu punându-mi mâinile în jurul gâtului său și picioarele în jurul taliei sale.

~> scuza-ți că acest capitol e mai scurt. E vineri si trebuie sa imi fac bagajul sa merg acasa. O sa postez partea a 2a a capitolului dupa ora 18:00 (6pm) tot în această seara <~

The bullyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum