"Mersi Stephan, Damon" (Tyler)
"Nici o problemă" (Damon)
"Cine era tipul..." (eu)
"Kyle Smith... Încrezutul clasei, tot o dată numit și curva masculină a clasei" (Tyler) se uită la el cu, coada ochiului și cu scârbă
"Oh..." (eu)
"Deci....rânjeai pentru că te gândeai la el? Pare că iți place de el.." (tipul care stă în banca din fața lui Tyler)
"ZAU AȘA!!! DAR MAI TACĂ-ȚI FLEANCA!!!" (Tyler) spune foarte nervos
"De ce....am spus ceva greșit?" (tipul care stă în banca din fața lui Tyler)
Tyler mârâi "Jason, taci o dată!" (Damon)
"...." (Jason)
"Bun băiat" (Stephan)
"Um.. Tyler,...mă lași să plec? Am oră și am întârziat oricum...." (eu)
"Fie.. Dute" (Tyler) îmi dă drumul, eu fugind în sală.
~Tyler~
Ofter și mă uit după el. "Hey" (Stephan) se așează lângă mine
"Rezolvă-ți problema" (Damon) îmi șoptește și se așează lângă mine
Măresc ochii și plec la baie cu pași repezi mârâind. Băgami-aș picioarele în el de puști, Ryan....
~Ryan~
Numai... Numai pot... Chiar nu mai pot!
De ce flotări?!! Abia pot 5 flotări și profu' vrea 35?!!! Clar! Sunt ca și mort după ora asta.
*după ore*
Ok. Să facem sportul cu a 12-a nu a fost așa rău cum credeam. Tyler se mai uita din când în când la mine, dar în rest nu a făcut nimic. În schimb nu îmi mai simt corpul... Flotăriele măsii de flotări.
"Hey.." (Tyler)
Mă întoarce cu fața de la vestiarul meu la el.
"Umm.. Hey.." (eu)
"Vreau să vi la mine după ore" (Tyler)
"......" (eu) dau din cap dezaprobator, fiindu-mi teamă că din nou o să mă violeze "nu vreau.." (eu)
"De ce?" (Tyler)
"Mi-e frică..." (eu)
"De cine sau de ce anume?!" (Tyler)
".....de tine.....și de faptul că mă vei vi-" (eu) nu apuc să termin propoziția că Tyler îmi prinde ambele mâini și le ridică deasupra capului meu trântindu-mă de vestiarul metalic. Scâncesc, mai mult de teamă decât de durere. Îmi întorc privirea într-o parte și încerc să evit contactul vizual cu el.
" Uită-te la mine.. " (Tyler)
"N-nu...." (eu) închid ochii tremurând.
"Ascultă aici, dacă faci cum îți spun eu, nu te va durea. Dacă faci în cont contrariu și te tot zbați, logic că va durea. Deci?! Ce alegi... Bineînțeles că vor exista și consecințe dacă refuzi. Ști...gâtul tău e ușor de rănit.." (Tyler) spune atingându-mi gâtul.
Tremur puțin mai tare la contactul mâini lui cu gâtul meu.
"Deci?! Ce alegi?" (Tyler)
".....b-bine...v-vin la t-tine" (eu)
"Bine. Ce oră ai acum?" (Tyler)
"A-am terminat orele" (eu)
"Ok" (Tyler) mă ia în brațe și ghiozdanul meu pe umărul său "Hai să mergem atunci" (Tyler)
"D-dar nu mai ai ore?" (eu)
"Mai am dar nu vreau să rămân la Mate și Română" (Tyler)
"Oh... O-ok.." (eu)
CITEȘTI
The bully
RomanceClasa a 9-a e un iad pe pământ mai ales pentru Ryan care devine victimă, așa zisului Tyler, bătăușul școli, tot o dată așa zisul "bad boy" și tipul popular care se află în ultimul an de liceu. Oare pentru Ryan suferința aceasta va dura doar un an? S...