10

1K 65 11
                                    

*la școală după o săptămână*

Ce bine că mi-a trecut vănătaia aceea de la balma lui William. E aspru și greu în palmă, poate face vănătăi cu ușurință.

Cum merg eu liniștit pe holul școli cu gândurile mele, mă izbesc fără să vreau în Stephan. Fratele lui Tyler. Mă uit la el, iar el se uită la mine. Nu scot nici un sunet, fiind tăcut.

"Serios?! Nici măcar un 'scuze că m-am izbut în tine' ?! Ce nepoliticos" (Stephan) spune uitându-se în altă parte

"Oh... Um.. I-iartă-mă..." (eu) spun cu privirea în jos și jenat, el începând să chicotească

"Calm puștiule. Ce te agiți așa? Glumeam și eu" (Stephan) spune ciufulindu-mi părul. Ok.. Asta e destul de ciudat.

Mă uit la el c-am nedumerit. De ce se comportă așa?

"Ce?" (Stephan)

"Nimic.." (eu)

"K." (Stephan)

"Um... Te.. Te cheamă Stephan.. Așa-i?" (eu)

"Da. De ce?" (Stephan)

"Aș.. Aș vrea să te întreb ceva" (eu)

"Ok. Însă în primul rând, nu te mai bâlbâi. Nu te mănânc" (Stephan)

"Ok" (eu)

"Așa, acum spune. Ce ai de zis?" (Stephan)

"Ok.. Păi, vroiam să te întreb. Tyler are o soră geamănă?" (eu)

"Da" (Stephan)

"Serios?!" (eu) spun uimit. Deci ea chiar e sora lui geamănă

"Da" (Stephan)

"Wow.." (eu)

"Ai văzut-o. Așa-i?! Chiar seamănă cu Tyler" (Stephan)

"Da..Dar, tu ești frate mai mic sau mai mare" (eu) întreb confuz

"Tyler și Krystal sunt născuți în aprilie, eu în Septembrie" (Stephan)

"Oh. Ok" (eu)

"Mda.." (Stephan)

"Um.. Ok... Eu o să plec acum" (eu)

"Ok. Pa" (Stephan)

"Pa.." (eu) spun îndreptându-mă spre clasă. Ceva nou, se pare ca Tyler e geamăn.

*după ore*

Părăsesc școala și cum ies din curtea școli îl văd pe Damon. Atât ar mai lipsi să o văd și pe sora lui Tyler, Krystal și pe el. Și gașca e completăpe ziua de azi. Damon mă observă și vine spre mine, eu încercând să-l evit și să plec. Însă mă prinde de gulerul bluzei bluzei și mă trage înapoi.

"Dar unde crezi ca pleci?! Încerci să fugi de mine?" (Damon)

"N-nu.." (eu) spun puțin speriat

"Păi și-atunci?!" (Damon)

"..." (eu) nu spun nimic

"Treci încoace. Doar Tyler să se distreze cu tine?! De ce nu și eu!" (Damon) spun trăgându-mă spre el

"Huh?!!" (eu) spun șocat

"Vrei so facem în 3?! Îl sun și pe Tyler" (Damon) spune rânjind

"Ce se... N-nu... Lasă-mă să plec" (eu) spun șocat și speriat, încercând să mă trag înapoi

"S-o crezi tu" (Damon)

"Te rog!! Te implor" (eu)

"Nici un 'te rog'. Acum hai" (Damon) spune luându-mă strâns în brațe și ducându-mă spre mașina lui.

Oh god. De ce am fost admis la școala asta ...!!

*la Damon acacă*

Imediat cum am ajuns la el acasă, Damon mă aruncat pe pat și mă dezbracă.

Damon ia telefonul și... ȘI-MI FACE POZE NOOD!!! OH SHIT NO! După îl sună pe Tyler, și chiar îl întreabă de o partidă în trei (threesome). Oh vai mie.... E clar, până aici mi-a fost!!!

The bullyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum