Deci gata. Nu mai pot. Chiar vrea să îl implor să se oprească?!
"T-te impl-lor...nu mai mușca" (eu) spun cu lacrimi în ochi. Colegii se uitau la mine speriați și îngrijorați.
Tyler renunță la partea aceea a gâtului și trece la cealaltă.
E de rău! Imediat cum Tyler se desprinde și trece la cealaltă parte a gâtului, acolo unde mușcase până acum, sângele a început să curcă haotic. Nu îmi mai simțeam picioare. Nici nu stăteam pe ele. Tyler mă ținea să nu cad.
Nu mai pot. Deja amețesc!
Fix când credeam că până aici mi-a fost, Tyler se oprise și îmi linse gântul unde sângera.
Mă ia tip mireasă și mă duce la cabinet. Nici de vorbit nu mai puteam. Nu îmi mai simțeam corpul.
***
"Ce a păți?! Astea sunt mușcături adânci. Unde l-ai găsit? Și erau și proaspete" (asistenta) întreabă uitându-se la mine cum dormeam cu gâtul bandajat pe patul din cabinet.
"Oh.. Păi, umm..." (Tyler) spune uitându-se în altă parte și frecându-și gâtul.
"...?" (asistenta)
"Um...e-eu i-am făcut mușcăturile. Dar nu a fost cu intenția de al răni. Eu doar..îl consider drăguț și îmi c-am place de el și am vrut să-i fac semne însă ma c-am luat valul..." (Tyler)
"... Ok. Încearcă doar să nu îl mai rănești. Puteai să îl ucizi la ce i-ai făcut la gât" (asistenta)
"Scuza-ți" (Tyler)
"Nu e nici o problemă. Acum haide. Dute la ore. Băiatul va rămâne aici" (asistenta)
"Ok" (Tyler) pleacă.
~Tyler~
Ajung la ora de engleză și mă așez în spatele clasei. Tipicul meu loc. Profa' nu e venită încă.
Wow. Chiar nu pot să cred că asistenta chiar m-a crezut când am zis că îmi place de el și vroiam să ii fac semne dar ma luat valul. Pff, ce proastă e.
"Hei.." (tip)
"Hm?" (Tyler) mă uit la cel care mi-a atras atenția și stătea în banca din fața mea
"De ce tot rânjești?" (tip)
"Oh, păi poate o fac gândindu-mă la cum am să te fut în cur dacă nu mă lași în pace!" (Tyler) spun rânjind puțin și încruntându-mă.
Tipul nu mai spune nimic și se întoarce uitându-se spre tablă. Înainte să se fi întors am văzut cum a roșit, fapt care m-a făcut să rânjesc mai mult. Al naibi cel vreau pe ăla micu' acum. Nu mai suport!
*după oră*
Stau în cabinet uitându-mă la......cum zice că îl cheamă?....a da! Ryan.
Haide dracului, trezește-te o dată. Nici să mă apropi de el nu pot. Asistenta e aici...
Oftez zgomotos și continui să mă holbez la băiat.
"Stai calm. Se va face bine" (asistenta) spune uitându-se în continuare în fișele de pe birou.
"Știu..." (Tyler) spun apropiindu-mă de ea și lingușindu-mă. Vă dați seama că și rânjeam puțin.
"Hm? Ce tot faci?" (asistenta) spune uitându-se la mine
"Oh,..păi știi...dacă tot suntem singuri" (Tyler) spun ridicându-i bărbia și sărutând-o adânc.
Ea mă împinge și îmi dă o palmă zdravănă. Tre' să recunosc. Cam doare puțin.
"IEȘI AFARĂ! ACUM!!!" (asistenta) tipă la mine și îmi arată spre ușă. Ce aveam să fac?! Am plecat.
Trebuie să recunosc că e păcat de ea. 21 de ani și încă virgină?! Data viitoare când trec pe-acolo, nu plec până n-o fut. Îmi spun rânjind..
CITEȘTI
The bully
RomanceClasa a 9-a e un iad pe pământ mai ales pentru Ryan care devine victimă, așa zisului Tyler, bătăușul școli, tot o dată așa zisul "bad boy" și tipul popular care se află în ultimul an de liceu. Oare pentru Ryan suferința aceasta va dura doar un an? S...