"Ahh T-tyler..." (eu)
"Da prințeso~" (Tyler)
"M-mai repede...m-mai adânc.. ~" (eu)
"Cum dorești~" (Tyler) întră în mine adânc și se mișca repede
"AHHHH~ AHH~" (eu)
"Heheh~ așa iubire~ haide, gemi mai mult~" (Tyler)
Stephan intră în cameră "Bă, vezi că ți-o pus absent la română, la mate moșu' e bolnav...." (Stephan)
Tyler continuă să-l fută pe Ryan.
"..... Bă! Mă asculți sau mai fuți mult scobitoarea aceea" (Stephan)
"Da' mai lasă-mă dracului, îmi pasă în cot de absența aceea. Zic și yo că mi-a fost rău" (Tyler)
"Mă rog..." (Stephan) spune dându-și ochii peste cap plecând.
Tyler se mișcă repede și brutal în mine. Tre' să recunosc, orice mi-a făcut de vreau asta, chiar se simte bine.
"Ahhh!" (eu)
A început să îmi lingă pieptul și să-l sugă, după aceea dădu-se jos bangajele de la gâtul meu și îl linse.
Închid ochii continuând să gem și să gâfâi. Deodată simt ceva pe buzele mele. Mă uit și îl văd pe Tyler cum mă sărută. Sărută chiar bine... Acesta introducându-și limba în gura mea. La început nu vroiam să sărut înapoi dar după mi-am zis să cooperez și eu.
Tyler începuse să se miște foarte foarte repede, ceea ce provoca durere.
"Ah! T-tyler, doare...!" (eu) spun încercând să îl împing.
"Stai cuminte!" (Tyler) spune prinzându-mă de mâini și punându-mi-le deasupra capului meu. Lăcrimam, durea, și Tyler nu se oprea. Ce tot spun că îmi place, sigur mi-a dat ceva sau era ceva pastila aceea de am fost de acord cu sexul. Ce prost sunt!!!
"Hai nu mai plânge" (Tyler)
"D-dar doare" (eu)
Tyler se eliberă de spermă, apoi ieșii afară din mine.
"Na, vezi că nu ai murit" (Tyler) se pune la marginea patului și-și aprinde o țigară apoi o fumează.
"....." (eu)
Tyler se uită la mine "Ce?" (Tyler)
"Nimic... Pot pleca acasă acum?" (eu)
"De ce nu vrei să dormi la mine? Hm? Oricum e weekend" (Tyler)
"Dacă mă lasă mama..." (eu)
"Și tac-tu?! Nu are nimic de zis?" (Tyler)
"........Tata a murit...când mama era însărcinată cu mine... A murit într-un accident de mașină" (eu)
"Oh.." (Tyler)
"..." (eu)
".....da, hai bine! Du-te acasă." (Tyler)
"Mersi" (eu) îmi iau hainele, mă îmbrac și plec acasă
CITEȘTI
The bully
RomanceClasa a 9-a e un iad pe pământ mai ales pentru Ryan care devine victimă, așa zisului Tyler, bătăușul școli, tot o dată așa zisul "bad boy" și tipul popular care se află în ultimul an de liceu. Oare pentru Ryan suferința aceasta va dura doar un an? S...