16

917 62 3
                                    

"Umm.. S-Stephan.. Lasă-mă să plec.. Te rog" (eu) spun încercând să mă ridic

"Nu" (Stephan) spune și mă trage înapoi în poala lui, strângând-mă mai tare în brațe la el. Ceva îmi spune că se va sfârși foarte rău chestia asta..

"Hey, Stephan. Nu ai de gând să ne prezinți și pe noi?!" (???) spune un tip la fel de înalt ca Stephan

"Ok, hai că vă prezint și pe voi. Voi știți deja, el e Ryan. Ryan, ei sunt amici mei, învață la alte licee dar suntem cu toți de la înot. Ei sunt Kevin, Keith, William, Nicolas, Randy, Troy și Allan" (Stephan) spune prezentându-mi pe toți, în ordine

"Hey~" (Troy) spune rânjind

"H-hey..." (eu) spun timid și speriat. Eram convins că o să se întâmple ceva.

Deodată simt o mână sub bluza mea. Mă uit și îl văd pe William cum îmi ridică bluza.

"H-hey.. Ce.. Ce faci-" (eu) nu apuc să termin propoziția că Stephan îmi acoperă gura cu mâna lui și mă ține strâns asigurându-se că nu mă zbat.

Williams îmi ridică bluza până la gât și se uită la semnele pe care încă le aveam de la Tyler. Acesta rânjește și îmi apasă un sfârc, făcându-mă să gem. Îi împing mâna lui Stephen și spun nervos

"Încetați să mă tot tachinați! Care e problema voastrăahh~" (eu) spun roșu la față când simt cum Stephan îmi strânge masculinitatea.

"Ascultă aici Ryan. Ai face bine să taci, să nu ne audă Tyler. Că dacă ne aude, o să ți-o iei rău de la mine. Nu doar eu de la el" (Stephan) îmi spune la ureche, dându-mi un fior prin tot corpul

"Și o să ți-o mai ei și de la noi" (Kevin) spune arătând spre restul. În momentul acela am amuțit de tot.

***

Stephan mă mai pipăie cât de cât după aceea îmi dă drumul să plec. Nu știu ce a fost asta, însă nu îi voi spune lui Tyler. Nu vreau ca Stephan să se ia de mine.

Cum ajung în fața uși lui Tyler, nici nu mai ciocănesc că intru direct. Tyler era în boxeri dormind. Mă pun în pat în brațe la el și încerc să adorm. În momente de genul, chiar îl consider pe Tyler mai bun.

După câteva minute adorm instant.

***

Mă trezesc cu o presiune în partea inferioară a corpului. Mă uit și îl văd pe Tyler cum mă penetra cu vibratorul.

"Ahh~ T-tyler...c-ce faci~ oprește-te" (eu)

"Șhhh..relaxează-te...nu te încorda" (Tyler) spune mișcând încet vibratorul. Provoca atât de multă plăcere. Se simțea bine. Îmi îndoi spatele și mă pun poziția câine. Tyler mișca încet și atent vibratorul astfel încât să nu mă rănească.

Eram conștient de ceea ce făceam dar nu îmi păsa, se simțea prea bine ca să mă mai gândesc și la asta.

"Îți place?" (Tyler)spune continuând să-l miște

"Fuck! Da!~" (eu)spun încercând sa mă controlez

"Mă bucur să aud asta" (Tyler)spune rânjind puțin

Îmi mușc buza de jos, ținând în mine câteva gemete, pe care le scap când Tyler bagă mai adânc vibratorul în mine și îmi dau drumul.

The bullyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum