Despre critică, cum scriu capitolele și întrebări extraordinare

49 13 32
                                    


Hei lume, scorpia la taste :)))

V-a fost dor de mine?

Normal că v-a fost, nici nu se putea altfel.

V-a lipsit un capitol de al meu?

Normal că v-a lipsit. 

Am niște capitole extraordinare, nu-i așa?

Nu te mai obosi să îmi răspunzi, că eu știu deja ce vei zice.

Normal că am niște capitole extraordinare.

Am reveit cu forțe proaspete. Știti, după ultimul capitol postat de mine m-am gândit că ar trebui sa vă întreb un lucru.

Sa scriu chestii serioase sau să rămân la modul meu de a scrie, cel în care ironizez totul?

Este o întrebare buna, nu-i așa micule cititor? 

Da, știu ce vrei să zici. Că nu este o întrebare bună, ci una extraordinară.

Vezi tu, întrebările mele seamană  cu mine. Deci, ce concluzie tragem de aici?

Știu din nou ce vrei sa zici. Da, sunt extraordinară. Știam si eu asta,dar oricum, mersi de compliment :))

Astăzi voi vorbi cu tine despre critică.

Da, subiectul început în capitolul anterior.

Da, cel pe care nu l-am mai continuat din lene și pentru ca ma dureau degetele.

Vezi că ți-ai amintit? Știam eu că o să faci asta.

Eu știu totul.

Trecând peste subiectul care mă are în prim plan pe mine, eu zic sa începem.

Asta doar dacă nu ai venit să ma asculți vorbind despre mine și despre cum ironizez totul.

Ei bine, voi face un capitol special pentru așa ceva. Nu pot obliga pe nimeni să citească lucruri despre mine. Adica, v-ați dat seama cum sunt eu. 3 cuvinte despre subiectul  propriu-zis, 30 despre mine, 10 despre cât de minunată sunt și tot așa.

Glumesc, nici chiar așa.

Îmi place să ironizez subiectul, astfel încât să nu fie plictisitor. Adica, știți cât de simplu este să intru pe Wikipedia și să dau copy paste? 

Nu? 

Eu da :)

În fine, revenind la subiectul început mai sus (nu eu) și anume critica, doresc să spun că există 3 tipuri de critică:

1.Critică constructivă;

2.Critică facută din răutate, invidie sau lipsă de activitate;

3.Critica făcută la comandă.

Haideți să vedem o situație de acest gen.


Tu ești o scriitoare în adevăratul sens al cuvântului. Scrii corect gramatical, pui diacritice și eviți conflictele. Ba chiar  ai învățat de la capitolele fetelor cum să îți conturezi personajele și despre emoțiile lor. Tocmai ai terminat de scris un capitol în care ți-ai pus sufletul și îl publici. 

Emoțiile te cuprind.

Dacă nu o să placa nimănui?

Dacă mă fac de râs?

Dacă primesc hate?

Dacă sunt criticată?


Watch my world burn// sfaturiWhere stories live. Discover now