Nu-i așa că ai plâns după mine?
Așa e, știu eu sigur.
Adevarul este că ți-am lipsit, dar nu vrei să îmi spui.
Știu și asta sigur.
În capitolul de azi o aveți ca scriitor pe scorpia cu magnet la certuri.
Știți cine este?
Probabil că v-ați dat seama din titlu.
Da, chiar eu.
Daria.
Mă cert cu toți.
Din orice motiv.
Oricum.
Oricând.
Și asta pentru că sunt o fire vulcanică.
Și pentru că îi enervez pe toți.
Iar apoi se ajunge la ceartă.
Chiar mă întreb cum de fetele mă suportă.
Voi știți cum?
Sigur că nu.
Ce coincidență.
Nici eu nu știu.
Trecând peste întrebarile mele extraordinare (Da, încă sunt extraordinare și mereu vor fi. Doar nu credeați că s-a schimbat ceva din capitolul trecut.) astăzi vorbim despre certuri si mesaje.
Dar nu orice fel de mesaje.
Mesajele de pe panou.
Știți voi, alea pe care le văd toți?
Și alea în care unii sunt răutăcioși doar pentru a arăta celorlalți cât de perfecți si minunați sunt.
Dar ghici ce, micule cititor?
Arată doar cât de falși sunt și cât de puțină educație au.
Da, serios vorbesc. Chiar ieri am văzut un mesaj de genul și de acolo mi-a venit ideea de capitol.
Am zis că trebuie să dezbat subiectul ăsta cu voi, pentru că e revoltător ceea ce se întâmplă.
Dar nu acum. Primul lucru despre care vorbim sunt certurile, iar apoi continuam cu genul ăsta de mesaje.
Ok deci, mi-am făcut norma de cuvinte pentru introducere, putem trece mai departe.
Glumesc, nu am o normă.
Pot fi 200, 300 sau 500 de cuvinte.
Depinde cât mă țin degetele.
În fine, trecând peste norma mea inexistentă, haideți să ne întoarcem la subiect.
1.CERTURILE;
Da, unele certuri au motive întemeiate.
Cărți plagiate, insulte sau mai știu eu ce.
Da, acolo te poți certa, dar în limita bunului simț. O ceartă cu motiv întemeiat este, cum am mai zis, o carte plagiată.
X are o carte bună și este apreciat de multe persoane. Y este invidios pe X, așa că se apucă să îi copieze una sau mai multe cărți lui X.
Da, aici X este îndreptățit să se revolte. Este munca lui. Poate a sacrificat nopți întregi pentru a scrie ceea ce Y a copiat în 5 minute. Este normal ca el să fie furios și să se ia la ceartă, dar din nou, în limita bunului simț.
YOU ARE READING
Watch my world burn// sfaturi
RandomAi vrut vreodata sfaturi în materie de scris, dar nu ai avut de unde să le culegi? Ei bine, drag cititor, sper că viitor scriitor, bine ai venit în locul pe care îl căutai de mult!