Gabi încearcă să fie coerentă

33 11 30
                                    

Există momente în lumea asta când nu mai poți rezista; când parcă vrei să plângi, să râzi, să țipi, să taci și nu poți face nimic din astea. În asemenea clipe, scrie. Scrie tot ce simți, tot ce vezi, tot ce auzi, scrie-ți viața și eliberează-te. Lasă arta să te calmeaze. Să te vindece. Să te ridice de la pământ și să te ajute să atingi cerul.

Bun început, nu?

Mereu am văzut scrisul ca pe un medicament, unul ieftin și scump în același timp, cum ar fi rodia. Zici că e din aur, dar e bunăăăă. Totuși, atunci când scrii cu pasiune și sentiment, nu poți să nu sensibilizezi cititorul, căci îți expui lumea și te lași purtat de emoții. Le transmiți celorlalți și îi faci mai receptivi la tot ce îi înconjoară.

De exemplu, te duci la magazin și ți s-a rupt punga. O, apocalipsa! Scrii pe watt. Publici. Primești zeci de mii de comentarii cu condoleanțe în adresa bieții pungi. Ești un geniu, nu? Sărmana de ea s-a jerfit de dragul inspirației tale.

Mi s-a rupt inima ca o pungă de-un bej noncolor. O temă inspirațională, ce să zic.

Poate viața vă dă niște lămâi și mai acre. Poate îl întâlnești pe tipul din a șasea care te trăgea de codițe. Nemernicul! Cum a putut să-ți atingă părul mai scump decât diamantele! Scrii pe watt. Sute de mii de condoleațe și, iarăși, copiii sunt sensibilizați.

Ce vreau să vă spun prin asta? Nu mă întrebați, nici eu nu știu.

Glumesc, glumesc: scrieți ca să fiți bine. Nu lăsați niște momente mai posomorâte să vă împingă în groapă, ci utilizați absolut totul ca inspirație. Vindecați-vă singuri, fiți proprii voștri medici pentru suflet, iar scrisul - elixirul vital al fericirii.

Nu vă lăsați pradă viciilor. Tutunul, alcoolul, drogurile, toate omoară. Lăsați scrisul să le substituie și să va fie viciul și dependența supremă.

Haideți să fim o generație de sori ce sădesc arta în tot ce simt.

Watch my world burn// sfaturiWhere stories live. Discover now