♥ 1 ♥

1.9K 70 6
                                    

-Anne ilaçlarını aldın dimi.

-Aldım yavrum sağol.Hadi sende artık odana gidip derslerine çalış artık.Bu kolejde çok yoruluyorsun ama senin için en iyisi bu okul.

-Evet annecim gerçekten çok iyi.Neyse ben odamdayım birşeye ihtiyacın olursa seslenirsin.

-Tmm yavrum öhö öhöö..

Odama gidince kapıyı kapatıp dibine oturdum.Yine istemsizce ağlıyordum.Elimde değildi annemi böyle görmeye dayanamıyorum artık.15 yaşımdan beri anneme ben bakıyorum.Her şey 2 yıl önce başladı .İnanılmaz bir hayatım vardı.

Babam,annem ve ben kocaman evimizde mutlu mesut yaşardık.Annem o zamanlar hasta değildi.Babamla birbirlerini çok seviyorlardı.Ben daha güzel bir okula gidiyordum ve bir çok arkadaşım vardı.

Ama şimdi öylemi babam bir kadınla annemi aldattı.Onu bırakıp yurtdışına yerleşti.Buradaki evimize haciz geldi.Babam bir sürü borç yapıp gitmiş burdan.Eve gelen hacizden sonra oradan taşındık ve İzmir'e yerleştik.Annem çalıştığı fabrikada hastalandı ve durumu her gün daha kötüye gidiyor .O daha 35 yaşında ve onu kaybetmek istemiyorum.Babam her ay anneme para gönderiyor.O da parası da batsın.Annem hasta olmasa kesinlikle kullanmam o parayı ama ilaçları var .

Bense 17 yaşındayım .Adım Sedef açık kahverengi saçlarım ve kahverengi gözlerim var 1.65 boyum var ve çok zayıfım hatta annem benimle üflesem uçucaksın diye dalga geçer ama üfleyecek nefesi bile yok garibim.Eskiden yani babamla yaşarken hergün alışverişe cıkardım .Bu yönden şanslıyım bir ton kıyafetim var.Eski okulum muazzamdı orada bir sevgilim de vardı adı Fuat .Pislik para manyağı ben fakir olunca hemen terk etti beni.Şimdi mi bırakın sevgiliyi yüzüme bakan erkek yok o derece .Yeni okulum tam bir fiyasko.Aslında güzel ama dışı .İçindekiler bir boka yaramıyor.

Okulun hepsi zengin bir ite hizmet ediyor. ÇAĞRI YÜCESOY.

Ayy yüceliğin batsın.Okulun ilk gününden beri taktı bana .Sevmiyor yanlış anlamayın tam tersi nefret ediyor.Her gün ayrı bir işgenceye mağruz kalıyorum onun yüzünden.Bir gün üzerime kahve döküp yakar.Diğer gün yüzüme basket topu yağdırır.Hatta toplar yüzündem 1 hafta suratım mor gezdim.Vee hatta saçımı bile kestiler .Ama ben gık edemedim.Neden çünkü zengin.Ahh eski okulumda da herkes bana itaat ederdi.Bir müzik grubum bile vardı.4 kişiydik ben ana vokaldim.diğerleri enstrüman çalıyordu.Nerede o günler.

Neyse bu kadar dram bana fazla kalkıp biraz ders çalışayım sonra da uyurum bari.

İki saatlik ders çalışmanın ardından çantamı hazırlayıp yattım.Eee hazırlıklı olmam lazım yarın yine eziyet göreceğiz sonuçta.

İLK HİKAYEM BU BÖLÜM GİRİŞTİ.DİĞERLERİ DAHA UZUN OLACAK İYİ OKUMALAR VE BOL VOTELER.

Multimedia Sedefle Çağrının okudukları kolej ....

BELA.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin