Amint beléptem az ajtón a ház kongott az ürességtől. Bence még biztosan dolgozik. Elmentem fürdeni utána leültem tévét nézni. Valamikor a film közben elaludhattam, mert arra keltem, hogy kinyílt, majd becsukódott a bejárati ajtó.
- Ki vagy? - motyogtam fél kómás állapotban.
- Aludtál? - kérdezte Bence.
- Nem, nem - feleltem álmosan.
- Gyere, be viszlek a szobádba - emelt fel menyasszony pózban és óvatos léptekkel vitt be a szobámba. Ott lassan lefektetett az ágyra, én meg betakartam magam.
- Aludj jól - suttogta, majd kiment a szobából. Engem teljes egészében elnyelt az álom.Reggel annyira fáztam, hogy nyakig betakaróztam.
- Jó reggelt - nyitott be Bence. Lassan kinyitottam a szemeimet és ránéztem. Csupán egy alsó nadrág és egy fehér póló volt rajta.
- Fázok - suttogtam erőtlenül. Közelebb jött hozzám, majd a kezét a homlokomra tette.
- Lázas vagy - csóválta a fejét.
- Remek - hunytam le a szemeimet.
- Sajnálom, hogy ezt kell mondanom, de irány a fürdő - takart ki, amitől mégjobban vacogni kezdtem.
- Miért?
- Hűtő fürdő - mondta mire én heves tiltakozásba kezdtem.
- Ne! Bármit csak azt ne!
- Muszáj lesz - emelt fel az ágyról és úgy vitt be a fürdőbe.
- Nem akarom! Kérlek ne! - könyörögtem, de nem hatotta meg. Levette a pizsimet és beállított a zuhany alá, majd először a langyos vizet engedte rám utána fokozatosan a hideget.
- Ne! Zárja el! - sírtam a hideg zuhany alatt állva.
- Nem zárom el! - szólt rám Éva.
- De nem csináltam semmit! Kérem ne!
A zuhany alatt állva elsírtam magam.
- Jobb lesz, hidd el - suttogta Bence.
- Nem csináltam semmit - suttogtam erőtlenül.
- Tudom, de ez most azért kellett, hogy lemenjen a lázad - zárta el a vizet. Adott egy törülközőt. Vacogva tekertem körbe magamon az anyagot és visszamentem a szobámba.Találós kérdés: Honnan lehet ismerős a DreamRecords és Varga Krisztián?
A helyes megfejtők tehetnek fel 5 kérdést a könyvvel kapcsolatban :)
YOU ARE READING
Merj Álmodni ✔
Teen FictionFellegi Fiorella egy árvaházban nőtt fel. A lány mióta az eszét tudja énekes akart lenni, de mindenki leszólta őt. Azonban, miután betölti 18. életévét végre átlépheti az árvaház kapuit. Megpróbáltatások, álmok, zene és egy énekes karrier beindulás...