24. rész

948 69 16
                                    

- Miért léptél le?! - járkált idegesen fel s alá Bence a nappaliban, miközben lehajtott fejjel vizsgáltam a szőnyeget, mintha valami baromi érdekes lenne rajta.
- Ne haragudj - néztem fel rá lassan.
- Ez nem válasz a kérdésemre! - csapott a dohányzó asztalra, mire én összerezzentem. Sose láttam még ilyennek. Megijesztett.
- Miért mentél el?! - ismételte meg a kérdését. Nem feleltem. Nem tudtam.
- Fiorella, válaszolj már!
- Friss levegőt akartam szívni - szólaltam meg halkan.
- Miért nem szóltál? Mert akkor Dani vagy én... - kezdte, de félbeszakítottam.
- Pont ezért nem szóltam! Egyedül akartam lenni! Nem akartam, hogy Dani vagy te a közelemben legyetek! - bukott ki belőlem.
- Baj van? - kérdezte már nyugodtabban.
- Csak az van! - álltam fel a kanapéról és becsörtettem a szobámba. Becsuktam az ajtót és az ágyamba dőltem. Pár másodperccel később csipogott a telefonom.
"Szia, bocsi a késői zavarásért, de holnap betudsz jönni a kiadóba?" - üzent Krisztián. Homályos tekintettel pötyögtem be a választ.
"Szia, igen persze" - válaszoltam és lezártam a telefonom. Csendben néztem magam elé a sötét szobában, majd elnyomott az álom.

Reggel álmos fejjel mentem ki a konyhába. Töltöttem magamnak vizet, majd miután megittam elmostam a poharat. Ásítva mentem vissza a szobámba. Fogtam pár ruhát, tusfürdőt és elindultam a fürdőbe. Gyorsan letusoltam utána felöltöztem, kifésültem a hajamat és kimentem a fürdőszobából. Épp ekkor jött ki Bence a szobájából. Kómás fejjel intett nekem és tovább ment volna, majd megint rám fordította a fejét.
- Hova készülsz? - kérdezte meglepetten.
- Dolgom van, majd jövök - mondtam és kiléptem a lakásból.

Hi! Instagramon lehet szavazni arra, hogy Melyik fiút szeretnétek Ella mellé?

Merj Álmodni ✔Место, где живут истории. Откройте их для себя