- Fellegi Fiorella, de csak Ella - néztem rá.
- Szép neved van hercegnő - mosolyodott el.
- Oké látom megismerkedtetek... nincs kedvetek filmet nézni? - nézett ránk kérdő tekintettel Bence.
- De - mosolyogtam rá. Felálltam az ágyról és kimentünk a nappaliba. Bence csinált pattogatott kukoricát, Dani pedig beindított egy filmet. Leültem a kanapé közepére mire a jobbon Dani, a balomon pedig Bence foglalt helyet.
- Legyen nálad - tette az ölembe a tál popcornt Bence.
- Jó - vettem ki pár szemet és a számba tömtem. Próbáltam a filmre koncentrálni, de kicsit nyugtalan voltam ugyanis Dani a kezét az én kezemre tette. Nem mertem elhúzni, így ott hagytam. A film végén még beszélgettünk utána elmentem fürdeni. Gyorsan letusoltam utána kimentem a konyhába inni.
- Mit iszol? - kérdezte Dani.
- Vizet... töltsek neked is?
- Aha - mosolygott, mire elővettem mégegy poharat és töltöttem neki is.
- Mióta ismered Radit? - kérdezte, mire összeráncoltam a szemöldökömet.
- Kit?
- Radit.
- Ki az a Radi?
- Bence - egyszerűsített mire az arcomat látva elnevette magát.
- Igazából mi kiskorunk óta ismerjük egymást. Egy árvaházban voltunk csak őt örökbe fogadták - meséltem röviden.
- Sajnálom...
- Semmi baj - simítottam meg a karját.
- Tudod... jól áll ez a pizsi - kacsintott, mire értetlenül néztem végig magamon. Egy egyszerű fekete póló és... egy bugyi volt rajtam. Vörös fejjel rohantam volna be a szobámba, de elkapta a karomat és magához rántott. Ha lehetett mégjobban elvörösödtem.
- Jól áll a vörös - nyomott egy puszit az orromra.
- Mit csi... - jött be Bence a konyhába, majd az ajtóban megtorpant.
- Már itt sem vagyok - rántottam ki magam Dani karjából és a szobámba futottam. Felvettem egy nadrágot és megpróbáltam észrevétlenül kimenni a lakásból. Sikerült, mert nem vettek észre.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Merj Álmodni ✔
Ficção AdolescenteFellegi Fiorella egy árvaházban nőtt fel. A lány mióta az eszét tudja énekes akart lenni, de mindenki leszólta őt. Azonban, miután betölti 18. életévét végre átlépheti az árvaház kapuit. Megpróbáltatások, álmok, zene és egy énekes karrier beindulás...