Felöltöztem utána leültem a kanapéra.
- Jobban vagy? - ült mellém Bence.
- Igen, csak rossz emlékeim vannak a hideg zuhanytól - sóhajtottam. Nem mondott semmit csak magához ölelt.
- Semmi baj, én csak jót akarok neked!
- Köszönöm - fúrtam a fejem a mellkasába.
- Nincs mit - puszilt a hajamba. Még pár percig így ültünk, majd elengedtem.
- Megtanítasz főzni? - kérdeztem mosolyogva.
- Micsoda? - nevette el magát.
- Megtanítasz főzni? - ismételtem meg szélesebb mosollyal.
- Főzni? Biztos?
- Igen, kérlek! - néztem rá boci szemekkel.
- Jól van - mosolyodott el ő is. Kimentünk a konyhába és figyeltem Bencét, hogy mit mivel kever össze.
- Kavard - nyújtotta felém a fakanalat.
- Jó - vettem el tőle és kavarni kezdtem az ételt. A hátam mögé állt, majd az egyik kezét a derekamra tette a másikkal meg segített kavarni. Tisztán éreztem az illatát.
- Ügyes vagy - suttogta a fülembe.
- Jó mesterem van - mosolyodtam el. Mikor kész lett megterítettem és leültünk enni.
- Finom, habár kicsit sótlan, de legyen ez a legnagyobb baj - nézett rám Bence.
- Oké - bólintottam. Csendben ettünk tovább. Ebéd után elmosogattam és bementem a szobámba. Leültem az ágyra és a gitárt a kezembe véve játszani kezdtem. Teljesen elmerültem a külön kis világomban, mert mikor befejeztem rémülten kaptam fel a fejem arra, hogy valakik tapsolnak. Az egyik az Bence volt, a másik pedig egy szőke, kék szemű szemüveges magas kigyúrt srác volt az.
- Egyre ügyesebb vagy - mosolygott Bence.
- Köszi - feleltem halkan, miközben az idegen srácot figyeltem.
- Jaj, bocsi! - kapott a fejéhez Bence.
- Ella, ő itt Dani, Dani ő Ella - mutatott be minket egymásnak. A srác beljebb jött és udvariasan kezet csókolt nekem.
- Kovács Dániel, kisasszony - kacsintott, mire elpirultam.A helyes megfejtés: DreamRecords- Szerelemben és zenében; Varga Krisztián- A szív dallama
Aki eltalálta az tehet fel nekem 5 kérdést :)
YOU ARE READING
Merj Álmodni ✔
Teen FictionFellegi Fiorella egy árvaházban nőtt fel. A lány mióta az eszét tudja énekes akart lenni, de mindenki leszólta őt. Azonban, miután betölti 18. életévét végre átlépheti az árvaház kapuit. Megpróbáltatások, álmok, zene és egy énekes karrier beindulás...