26. rész

929 69 10
                                    

- Muszáj vele együtt dolgoznom?! - fordultam meg.
- Szóval ismeritek egymást? - csillant fel Dobra úr szeme.
- Naná - vigyorgott Dani.
- Ragyogó! Akkor drága Ellácska a dalszöveg íród Dani lesz - szögezte le.
- Nincs bele szólásom? - próbálkoztam, de megrázta a fejét.
- Nincs. Dani, dobj össze a kis hölgynek egy ütős számot, te pedig Ellácska szépen előadod - nézett ránk, majd az ajtó felé intett, miszerint mehetünk. Sóhajtva mentem ki az irodából.
- Milyen érzés, hogy én lehetek a dalszöveg íród? - vigyorgott a szöszi.
- Repesek az örömtől - motyogtam.
- Kicsit lelkesebben - lökte meg gyengén a vállamat Dani.
- Minden rendben, Ella? - kérdezte aggódva Krisztián.
- Persze! Minden a legnagyobb rendben! - erőltettem egy mosolyt magamra.
- Dani elmennél egy kicsit? Kösz - nézett a szemüveges férfire, mire bólintott és elment.
- Mi bajod vele? - kérdezte bizalmasan Krisz.
- Összezavar. Tegnap találkoztunk először, de így is zavarba hozott egy ismerősöm előtt, aki... egyszer megcsókolt utána azt mondta, hogy „bocsi, véletlen volt”. Teljesen össze vagyok zavarodva! A gondolataim kuszák és semmi sem tiszta - néztem rá gondterhelten. Krisz csendben hallgatott, majd megszólalt.
- Nem sok kezdő énekes kerül ilyen helyzetbe már a karrierje legeslegelején, de talán tudok segíteni neked. Nem biztos, de talán egy próbát megér - ejtett felém egy halvány mosolyt.
- Kérlek áruld el! Hogy tudnál segíteni rajtam? - kérdeztem, mire sejtelmesen elmosolyodott.
- Mi lenne ha...

Halihó! 18:1 lett az eredmény Bence javára :)


Merj Álmodni ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora