4.

782 46 11
                                    

Pár hét múlva elkezdte a tanítást. Most is abban a fura asgardi öltözetben volt mint legtöbbször, de ha az utcára lépett mindig átváltozott Tommá. A lakásomhoz közeli erdő egy eldugottabb tisztásán voltunk. Először a tőrrel tanított meg bánni. Kaptam tőle egy nagyon szép tőrt. A markolata arany és fekete színekben pompázott. Mikor megmutatott pár alapfogást, elhelyezkedett néhány méterrel, velem szemben.

- Támadj meg. - tettem, amit mondott. Nem sok sikerrel. Pár pillanat alatt kivédte, majd a torkomnak szegezte a tőrét.

- Ez így nem ér!- kezdtem nyavalyogni - Neked sokkal több tapasztalatod van!

- Pont ezért gyakorlunk. Na, még egyszer! Figyeld a mozdulataimat, a taktikámat! - mondta. Ezúttal tovább bírtam, de most is könnyűszerrel lefegyverezett. Még gyakoroltunk egy ideig, majd áttértünk a mágiára. A fűben ültünk, és figyelmesen hallgattam, amiket mondott.

- Rendben. Akkor próbáld meg! Válts alakot! - lehunytam szemeimet és kizártam mindent, egy személyre koncentráltam majd elmosolyodtam. Gondoltam meglepem Lokit és az ő alakját veszem fel. Mikor kinyitottam a szemem, Loki kissé ledöbbent tekintetével találtam szembe magam. Tehát sikerült. Átváltoztam.

- Ez... - szólalt meg, mikor visszatért döbbenetéből - Nagyon jó. De miért pont én?- kérdezte és az arcomat, illetve a saját arcát fürkészte. Elnevettem magam, majd visszaváltoztam.

- Hirtelen te jutottál eszembe. - mondtam, mikor abbahagytam a nevetést. Közelebb hajolt, majd szélesen elmosolyodott és megcsókolt.

- Mára elég is lesz ennyi gyakorlás. Pihenjünk. - megfogta a kezemet és felsegített. Boldogan bandukoltunk hazafelé. Az ajtóban elbúcsúztunk, majd kaptam egy, viszlát, holnap puszit. Hamar ágyba bújtam, de csak Loki járt a fejembe, nem tudtam kiűzni a gondolataimból. Azon agyaltam, hogy, hogy lehetek ilyen szerencsétlen. Pont a csínytevések istenébe botlok bele.

- Szeretlek Loki. - súgtam a párnába majd elaludtam.

/ Loki szemszöge/

Boldogan készülődtem az alváshoz. Folyton csak Nicole járt az eszemben. Kedves, vicces és lehet vele beszélgetni. „ Nem, Loki! Nem érezhetsz iránta! Ő csak egy bábú, arra kell, hogy megszerezd a tesseractot. Aztán uralkodhatsz Midgard felett, utána már nem lesz szükséged rá. Talán megölöd, vagy hagyod, hogy a fájdalom eméssze fel." mondogattam magamnak. Hamarosan elnyomott az állom.

Helló mindenkinek! Ez most egy kicsit rövidebb lett, de remélem tetszik! Köszönöm, hogy olvassátok amiket írogatok! Kommentelni bátran lehet, szívesen fogadom! További szép estét!

Green / Loki ff./Where stories live. Discover now