18.

560 35 0
                                    

/ Thor szemszöge/

- Loki! Tetteidért felelned kell! – fordult apám Lokihoz. Tudtam, hogy ez nem fog neki tetszeni, inkább közbeszóltam.

- Apám, Loki megbánta a bűneit. És jócskán megfizetett érte. Szeretném a védelmembe venni! Vállalom érte a felelősséget. – jelentettem ki. Odin rosszállóan hallgatta mondandómat, már szólásra emelte a száját, de anyám közbeszólt.

- Loki, szeretnénk hallani a történteket. – pillantott öcsémre ugyanolyan szeretetteljesen, mint mindig. Loki elmondott mindent. Apánkon látszott, hogy még most sem örül a dolognak. Anyánk viszont szorosan megölelte fivérem, majd engem. Ő már megbocsátott öcsém tetteiért.

- Nem hagyhatom büntetés nélkül mindazt, amit tettél! – dörrent fel atyám. – Őrök, vigyétek egy cellába! – intett a katonáknak, akik rögtön megindultak Loki felé és megbilincselték. Közbe akartam avatkozni, de anyám nemet intett. Tudtam, hogy csak rontanék a helyzeten. Ezzel az öcsém is tisztában volt, mert meg se mozdult. Némán tűrte, hogy megbilincseljék és elrángassák a cellájáig.

- Thor, hívd ide a lányt! – mondta apám.

- Nem teheted ezt! Hogy lehetsz ilyen kegyetlen vele? – kérdeztem már inkább könyörögve. Apám szigorú tekintettel meredt vissza rám. Megindultam az ajtó felé. Nem bírtam vele egy légtérben lenni. Az ajtó előtt Nicole már várt.

- Lokit apám bezárta. – közöltem vele a tényt, mire elsápadt és kétségbeesetten pislogott, majd hirtelen harag lobbant a szemeiben és már indult volna be, de elkaptam a karját és visszarántottam -Légy magabiztos, és ne szóld el magad. Talán még van esélyünk. – mondtam neki tanácsként, majd bement. Én pedig lementem Lokihoz.

/ Nicole szemszöge/

- Gyermekem! – szólított meg Odin. – Hallottuk tetteidet. A kilenc birodalom nevében, hálásak vagyunk neked. Legyen Asgard az új otthonod!

- Köszönöm. De Lokival mi lesz? – kérdeztem finoman, bár belül őrjöngtem.

- Vétkeiért megfizet. – halkította le a hangját, de szigorú maradt.

- Már megfizetett érte! – bármennyire próbáltam fékezni magam, nem bírtam tovább. – A fia! Szenvedett eleget! Thanos megkínozta, és manipulálta! A Földön történtek nem az ő hibája!

– Elég! – parancsolt rám Odin. – Örülj, hogy nem tiltalak el tőle! Rád is vonatkoznak Asgard törvényei. – éreztem, hogy nem kedvel. – Lakhatsz itt, köztünk. Frigga megmutatja a palotát. – a mellette álldogáló nő hozzám lépett, mindketten biccentettünk, majd kikísért a teremből. A folyosónkon vezetett végig, és magyarázott, hogy mi micsoda, de a felére se figyeltem. Csak azon agyaltam, hogy hozhatnám ki Lokit.

- Levinne a cellákhoz? – torpantam meg. Frigga csak szomorúan bólintott és elindultunk a palota egy lenti részéhez. Csendben sétáltunk, majd megállt egy nagy fekete kétszárnyú ajtó előtt.

- Mindent megteszek, hogy a fiam szabad legyen. – mondta eltökélten.

- Köszönöm. –feleltem, majd bementem az ajtón.

Green / Loki ff./Where stories live. Discover now