10.

672 42 12
                                    

- Nos? Mi volt ez? Kinek kell a kocka? – soroztam meg kérdéseimmel a mellettem ülőt. Mély levegőt vett és belekezdett.

- A tesseractot, Thanos parancsára szereztem volna meg. Ő a legerősebb lény az univerzumban. A végtelenkövekre fáj a foga. A tesseract is egy ilyet rejt, a Tér kövét. A kocka nélkül nem találja meg a többit. Szövetséget kötöttem vele. A kőért cserébe uralhatom a Földet. De aztán valami sokkal fontosabbat kaptam, téged. – mosolyogva pillantott felém, én viszont csak komolyan néztem vissza rá.

- Akkor miért hagytál ott? – kissé szomorkásan kérdeztem. Mosolya eltűnt, megfogta a kezem és folytatta.

- Sajnálom. Nem volt más választásom. Ha nem viszem el Thanosnak, amit akar, akkor megkeres és elpusztít mindent, ami fontos nekem. Úgy gondoltam, ha átadtam neki a kockát, talán ismét láthatlak. Arra azonban nem gondoltam, hogy idejössz. Nem tudom, hogy legyen tovább. Nem akarlak itt hagyni, de ha Thanos eljön... - nagyon szomorú lett. Szemeiben aggodalom és gondterheltség kavargott. Kezemmel megfogtam az arcát és megcsókoltam.

- Nem lesz baj! Megoldjuk! Együtt! A Bosszúállóknak is tudniuk kell mindenről. Segíteni fognak! Ebben biztos vagyok! – mondtam elszántan. Lassan felálltam az ágyról és elindultam kifelé. Gondoltam megkeresek valakit, hogy kiengedhessem Lokit a szobából. Nem tudtam merre megyek, csak bóklásztam. Reméltem összefutok valakivel útközben. Pár perce sétálgattam, majd meghallottam Thor hangját egy helységből, így benyitottam. A szobában Thor, Steve, Clint és Tony voltak. Tony odasietett mellém és megbökte a karomat.

- Te tényleg igazi vagy? - kérdezte teljesen komolyan. Furcsán néztem rá. Nem értettem miért kérdezi ezt. Látva értetlen arcomat, folytatta. – Csak mert, Thor azt mondta Loki barátnője vagy. Nem tudom elhinni, hogy van olyan épeszű személy, aki el tudja egyáltalán viselni a kis hercegünket. – hatalmas mosoly terült el az arcán, amit nem lehetett letörölni. Nekem mégis sikerült. Thor közelebb lépett, hogy leállítsa Starkot, de már késő volt. Felpofoztam a milliárdost. Látva Tony meglepett és a kéznyomomtól piros arcát, Clint hatalmas nevetésben tört ki. – Hát ez... Húú! Ezt nem gondoltam volna! – mondta piros arcát dörzsölve Tony.

- Na és Pepper? Ő igazi, vagy talán építetted? – mondtam mosolyogva, erre Barton még nagyobbat nevetett és Steve arcán is mosoly jelent meg. Odaléptem Thorhoz. – Engedd ki Lokit. Mindent megmagyaráz. Segítenetek kell! – fordultam Clint és Steve felé. Thor bólintott majd a kezembe nyomott egy karkötőt.

- Várjunk csak! Nekünk most meg kéne bíznunk Lokiba? – kérdezte Clint. – Azok után, amit tett? Megtámadt minket!

- Szétrombolta a torony felső emeletének nagy részét! – szólalt meg Tony.

- Te csak hallgass! – ripakodtam rá. Steve felé fordultam. Reméltem ő megértőbb lesz. - Nem önszántából tette. Nagy veszély közeleg! – mondtam és boci szemekkel néztem rá. Nagyot sóhajtott.

- Thor, te jobban ismered Lokit. Mit gondolsz? – erre az isten töprenget egy keveset, majd felcsillant a szeme.

- Kiengedjük Lokit, de bilincsben. Meghallgatjuk, amit mond, és a többit majd utána kitaláljuk. – Bólintottak, Clint adott egy bilincsen. Én pedig elindultam vissza Lokihoz.

- Hol voltál? – kérdezte kissé mérgesen a feketehajú isten.

- Beszéltem a Bosszúállókkal. Kijöhetsz, de.... – mutattam fel a bilincset. Erre csak egy „Ez most komoly?" fejjel reagált. – Sajnálom. – mondtam és óvatosan felcsatoltam a csuklójára, majd a karkötőt is rátettem. Lesétáltunk a laborhoz. Odabent veszekedés hallatszott.

- Nem bízhatunk benne! Kiszámíthatatlan, veszélyes ... - üvöltözött Tony, amikor beléptünk, mikor meglátott minket kissé elmosolyodott – És mellesleg rettentően arrogáns. – érkezésünk miatt senki nem foglalkozott vele. Ezen kicsit megsértődött.

- Nos? Miért bízzunk benned? – jött oda a Kapitány és komoly pillantást vetett Lokira.

Az asgardi elmondott mindent. Mindenki arcára aggodalom ült. Nem tudtuk mi tévők legyünk.

- Mennyi időnk van? – kérdezte Steve.

- Pár hetünk, talán. Akkorra van megbeszélve a kő átadása. – felelte a fiatalabb herceg. Erre kissé nyugodtabbak lettek.

- Már nagyon későre jár. Javaslom, pihenjünk egyet, és holnap kitalálunk valamit. – mondta Clint, látva, hogy mindenki nagyon nyúzott. Steve felém és Loki felé fordult.

- Gyertek! Biztosítunk nektek szobát. – majd elindult az ajtó felé.

Green / Loki ff./Where stories live. Discover now