16

5.7K 258 293
                                    

Harry Draconun boynuna küçük öpücükler kondururken, Draco altta kalmaya devam etti. Harry bir süre böyle düşünecek ve hiç ummadığı bir anda onu etkisi altına alacaktı. Yani planı böyleydi. Sonuçta ortada bir meydan okuma vardı değil mi?

Harry ise Draconun teninin verdiği o tarifsiz his ile öptüğü yerleri fazla sert olmayacak şekilde emip ısırmaya başladı. Sarışın çocuğun teni,onun için her zaman mükemmel hissettiriyordu.

Dudakları aşağıya doğru kaydıkça Draco dayanamıyor ve kendini çok zor tutuyordu. Daha fazla direnmedi ve Harry'yi altına çekti. Dudakları ve dili hoyratça Harry'nin boynunda gezintiye çıkmıştı. Aynı zamanda elleri rahat durmuyor, ortamı daha da yakacak dokunuşlar da bulunuyordu.

Köprücük kemiğine doğru indi ve orayı yavaşça öptü. Harry'nin teni her zaman onun için en iyi sığınak olmuştu. O mükemmeldi ve bunun karşısında eğilmekten başka yapmak istediği bir şey yoktu.

Elleri yavaşça bacalarını ayırıp hassas yere gelince Harry yumuşak bir inleme bıraktı sarışın çocuğun dudaklarına. Draco Harry'nin baksırını indirirken Harry ağzını açacak gibi oldu.

Draco buna fırsat vermeden baksırı bir kenara attı ve dudaklarını Harry'nin penisinin ucuna bastırdı. Harry'nin nefesi kesilirken Draco ise uzun bir şerit yaladı.

Harry sanki aklı uçmuş gibi hissediyordu. Bu his çok tutkuluydu ama bunun en büyük etkeni kesinlikle Draconun yapıyor olmasıydı.

Harry gözlerini sıkıca kapatmış elleri ile çarşafı kavrarken, Draco ise sırıtarak şiş uzunluğun hepsini ağzına aldı ve ileri geri oynatıp dilini gezdirmeye başladı.

"D-Draco... Mhhmm... Oh Merlin!"

"İstemiyorsan bırakabilirim?"diye alay etti sarışın çocuk sırıtarak.

"Malfoy sus ve ağzına al şunu."demesiyle Draco kıkırdayıp, Harry'nin dediği gibi eliyle kavradığı uzunluğu ağzına aldı. Harry'nin inlemeleri artarken, Draco daha da hızlanıyordu.

"Sanırım gelmek üzereyim."dedi Harry dişlerini sıkarak. Draco Harry'ye göre imkansız ve uçurucu bir şekilde hızını arttırırken Harry kendini uçurumdan bıraktı. Draco ise Harry'nin bıraktığı bütün sıvıyı yutarken oldukça keyifli görünüyordu.

Harry nefes nefese kalırken Draco yüzünün hizasına çıkıp dudaklarını kavradı. Harry ona anında karşılık verirken yaklaşık on saniye sonra geri çekildi.

"Seni özledim Malfoy."diye mırıldandı ve nazik bir şekilde ittirip üstüne çıktı.

"Daha önce yapmış olsak bile bu geceki çok özel."dedi ve sarışın çocukla ellerini birleştirdi. Dudaklarına tutkulu ve sıcak bir öpücük bıraktıktan sonra dizlerinin üstünde geriye doğru çekildi. Draconun iç çamaşırını çıkarırken Draco ise onu izliyordu. Çok yakışıklı görünüyordu.

Harry, Draco gibi oyalanmayıp direkt uzunluğu ağzına aldı.

"Oh..."diye derin bir nefes aldı Draco.

Harry elleriyle okşayıp aynı zamanda ağzındakini diliyle döndürüyordu. Bunu o kadar düzenli ve delirtici bir tempoda yapıyordu ki,Draco ona hayran kaldı.

"Harry geliyorum."dedi nefes nefese Draco.

"Gel bebeğim,buradayım."dedi Harry ona hem yaramazca hem şefkatle. Harry de Draconun yaptığı gibi bütün sıvıyı yuttu.

Dudakları tekrar birleşirken Harry hala Draconun üstündeydi. Draco bir an uzaklaştı ve alınlarını birleştirdi.

"Sen yap."dedi Harry'ye.

"Ne?"

"Sen yap diyorum,bu gece senin olsun."dedi ve göz kırptı Draco. Harry gülümsedi ve dudaklarını tekrardan sarışın çocuğa bastırdı.

Eli poposunu kavrarken parmağını deliğe doğru soktu. Draco ağzının içine inlerken,Harry yavaşladı ve alışmasını bekledi. Draco ona başıyla onay verince hızlandı ve eli kendi uzunluğunu kavrayarak parmağıyla yer değiştirdi. 

"Harry hızlan." Harry,Draco'nun komutuna uyarak hızlanmaya başladı. İkisininde inlemeleri artarken Harry Draco'nun penisini kendisi ile aynı hızda hareket ettiriyordu.

"Gelmek üzereyim." nefes nefese konuştu Harry.

"Bende."dedi Draco Harry'nin omzunu kavrayarak.

İkisi de titreyerek boşaldığında Harry kendini Draco'nun yanına attı.

"Bu... Çok güzeldi."dedi Draco.

"İşte ben yapınca..." Harry ukalaca sırıtıp göz kırptı.

"Salak." Draco kıkırdadı ve Harry'nin başının altına kolunu koydu.



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 12, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

All For You ( Drarry )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin