Karakterler!

1.7K 80 15
                                    

Merhaba. Bunu Hogwarts'dan beri yazıyorum. Baykuşla Eylül'e gönderdim. O yayınlayacak. Evet. Benim Hogwarts mektubum geldi.(Hihihihi) Rose'la Scorpius yanımda hatta. (Yazarınızın şizofren olduğunuda öğrenmiş oldunuz. :D) Neyse, konumuza gelirsek... Öncelikle bunu bir bölüm sandıysanız özür diliyorum. Bazı karakterlerimi tanıtmam gerektiğini düşündüm. Quidditch takımlarını, yan karakterleri falan... Kaçıncı sınıfta olduklarını, binalarını ve biraz da görünüşleri hakkında bilgi vereceğim. Hikayenin bölümlerinde de betimlemesini yaparım ama burda yazmamın daha iyi olacağını düşündüm. Umarım "Amaaan ne okiycam ya" deyip de kapatmazsınız.

Öncelikle Quidditch takımlarıyla başlayalım.

Gryffindor

James Sirius Potter: 6. sınıf öğrencisi. Gryffindor Quidditch kaptanı. Arayıcı. Kıvırcık siyah saçlı. Mavi gözlü. Quidditch'e babası gibi ilk yılında katıldı. Dördüncü yılında Simon Carter'ın mezun olmasıyla yeni kaptan seçildi.

Bradley Clarkson: Kovalayıcı. 6. sınıf öğrencisi. Kaslı olmasının yanı sıra kahverengi saçlara ve gözlere sahip. Takıma üçüncü yılında Cony'nin ısrarları sonucu katıldı. (Ben Steven R. McQueen'i hayal ediyorum Bradley için.)

Cony Greene: James ve Bradley gibi o da altıncı sınıf öğrencisi. Kovalayıcı. Derslerinde pek başarılı olmasa da Quidditch'de oldukça iyi. Siyah saçlı, esmer tenli ve kahverengi gözlü. James'in takımdan ayrılması durumda kaptan olabilecek kadar iyi.

Carilyn Darden: 4. sınıf öğrencisi. Kovalayıcı. Kahverengi saçlı. Mavi gözlü. Kısa boylu. Küçük ve narin bir yapısı var. Hatta bu yüzden James onu ufaklık diye çağırır. Küçük olması sayesinde maçta aralardan kolaylıkla sıyrılabiliyor. 

Larry Hall: 7. sınıf öğrencisi. Takımın en büyüğü. Ama pek olgun davrandığı söylenemez. Vurucu. Sarı saçlı. Kahverengi gözlü. 

Darnell Blackley: Larry gibi 7. sınıf öğrencisi. Vurucu. Siyah saçlı ve mavi gözlü. Ama taktığı turuncu gözlükleriyle gözlerinin güzelliğini kapatıyor.

Rose Weasley: 5. sınıf öğrencisi. Tutucu. Turuncu saçlı ve mavi gözlü. (Her ne kadar Karen mavi gözlü olmasa da siz öyle hayal edin.) Takıma James'in ısrarıyla 5. yılında katıldı.

 

Slytherin

Scorpius Hyperion Malfoy: 5. sınıf öğrensici. Takımlar arasındaki en genç Arayıcı. İkinci yılında takıma girdi. Üçüncü yılında takım kaptanları Aisha Smith'in sakatlanmasıyla yeni kaptan oldu. Aynı yıl James'inde kaptan olmasıyla aralarında büyük bir rekabet doğdu. Elbette bir Malfoy olması sayesinde sarı saçlara ve gri-mavi gözlere sahip.

Meareesa Hinds: 7. sınıf öğrencisi. Kovalayıcı. Ne yaparsa yapsın hiç bozulmayan siyah düz saçları var. Mavi gözlere sahip. Asla gülümsemez. Soğuk bakışlıdır. 

Roan Emmet Keach: 6. sınıf öğrencisi. Kovalayıcı. Kendisine Emmet denilmesinden nefret ediyor. Siyah saçlı ve mavi gözlü. Meareesa ile uzaktan akrabalığı var.

William Horsdal: 5. sınıf öğrencisi. Kovalayıcı. Sarı saçları ve ela gözleri var. Fazla sessiz. Neredeyse hiç konuşmaz. 

Chloe Bridges: 6. sınıf öğrencisi. Vurucu. Sarı saçlı ve mavi gözlü. Slytherin'in en güzel kızlarından biri.

Anne Flint: 5. sınıf öğrencisi. Vurucu. Harry Potter serisindeki eski Kovalayıcı ve Kaptan olan Marcus Flint'in kızı. Siyah saçlı ve siyah gözlü. Babasının aksine oldukça güzel bir kız.

Zümrüt YeşiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin