🔴6🔴

258 16 0
                                    


Otevřel oči, Pansy ho políbila, očividně už byla vzhůru delší dobu.
,,Dobré ráno," hlesl rozespale. Zašátrala rukou pod peřinou a vyzývavě se na něj podívala. Remus unaveně poznamenal, že musí jít do města zařídit určité věci. Chápavě přikývla, vstala z postele a svlékla si jeho košili. Díval se na její nahé tělo. Protáhla se a zaklonila hlavu. Mezi lopatkami se jí udělala rýha. Otočila se čelem k Remusovi, nahnula hlavu na stranu a pozorovala ho.
,,Musím jít. Nemám čas. Skutečně nemám čas," opakoval Remus stále dokola, ale přesvědčoval spíš sám sebe. Nic neříkala, a to ho dráždilo. Zavřel oči. ,,Prosím, pojď ke mně," zašeptal. Vítězoslavně se usmála a obkročmo si na něj klekla. Hladil její boky a pozoroval, jak její přenádherná ňadra lehce nadskakují. Když už se blížil k vrcholu, náhle se přestala hýbat. Prosebně zaskučel, chytil ji a překulil se na ni. Její nohu si položil na své rameno a převzal iniciativu. Oba věděli, že je to otázka pár pohybů.

Ještě chvíli byl v ní, snažil se pobrat dech, zatímco Pansy spokojeně přejížděla prsty po jeho zádech. Remus se nešťastně podíval na budík a povzdechl si.
,,Musím jít," řekl zase spíš sám sobě.
,,Já vím," špitla Pansy. ,,Udělala jsem ti kafe."
,,Jsi dokonalá," pronesl Remus vděčným tónem. Vstali, Remus se oblékl s její pomocí. Oba sešli po schodech do kuchyně. Pansy se posadila naproti Remusovi. Celá nahá popíjela kávu a Remus měl pocit, že bez ní zešílí. Šlo o hloupých pár hodin, ale bez Pansy to byla nekonečnost.
,,Smím tu na tebe počkat, nebo musím odejít?" zeptala se.
,,Můžeš tu počkat," odpověděl Remus.
,,Děkuju. Tak v tom případě se na tebe budu těšit a lenošit," pravila Pansy jakoby nic a napila se. ,,A pak na tebe budu čekat ve sprše. Umyju tě, osuším...Pomiluju se s tebou během sprchy, a pak po sprše..."
,,Bohové, já tě chci," zažadonil Remus. Došla k němu, posadila se mu na klín – to ji bavilo a laškovně připomněla, že přece musí jít.
,,Zatraceně, přijdu pozdě," zaklel Remus. Pansy ho doprovodila ke dveřím. Když se k ní nahnul, aby jí dal polibek, hbitě uhnula a poodstoupila.
,,Pamatuj, budu čekat ve sprše." Těmito slovy se s Remusem rozloučila a její nahé tělo zmizelo za rohem chodby.

Jako ve snu vcházel dveřmi. Uslyšel téct vodu. Jako omámený šel do sprchy. Stála tam, vystoupila ze sprchového koutu a došla těsně k Remusovi. Svlékla mu svetr. Klekla si před něj a vyzula mu boty a ponožky. Napřímila se, vzala ho za ruku a odvedla ho pod proud studené vody. Líbala ho a Remus hladil její nahé tělo. Teprve teď mu došlo, že je ve sprše v košili a kalhotách. Jako kdyby slyšela jeho myšlenky, začala ho vysvlékat ze studeného a mokrého oblečení. Odhodila jeho svršky na podlahu, přepnula vodu na příjemně teplou, do rukou si připravila sprchový gel a začala omývat jeho tělo. Smyla z něj všechny obavy. Chtěla se s ním milovat, ale rozhodla se, že si Remus zaslouží odpočinek. Vyšli ze sprchy, vzala do rukou ručník a setřela každičkou kapku vody. Zbožně ji sledoval. Sama sebe neosušila, jen si oblékla šaty, které prosákly vodou. Stoupl si k ní a Pansy si položila mokré čelo na jeho hruď.
,,Studíš," zašeptal. Vzhlédla k němu, stoupla si na špičky a políbila ho. Beze slova odešla z koupelny. Nevěděl, jestli jí má následovat. Stál sám uprostřed místnosti pár vteřin než se pro něj vrátila. Vzala ho za ruku, odvedla ho do postele a uložila. Lehla si vedle něj a přikryla jak Remuse, tak i sebe. Jen tak tam leželi se zavřenýma očima. 

~ Moje chyba ~ HP ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat