Yanan hayallerin sonsuz acısı

25 1 1
                                    

Bir sabah uyanıyorsun,o kadar insan için yalnızlık var yanında. Biraz da olsa her şeyin farkına varıp,çocukluğumu yaşayamadan geçirdiğim 6 yıl...
Karanlık ve yalnızlık hâlâ benimleydiler. Bırakmamışlar beni.
Bu zamana kadar benim olan her şeyi güzel sevdim. Beni sevenleri ve sevdiklerimi bırakmadım neden mi?
Bırakılmanın acısını iliklerime kadar yaşadım. Nasıl olduğunu çok iyi biliyorum. Yaşadığımı bir başkasına yaşatmak insanlık değildir. Hiç yaşatmadım. Belki bu yüzden hep terkedildim.
İnsanlar gördüm hayallerine kavuşmak için koşturan.
Benim hayallerim var mıydı?
Hayallerim var diyenlerin hiç hayali var saymamıştım ama...

"Kurulan her hayalin bir bedeli vardır"

Başarılı olduğum tek şey sevmek. Karanlık da öğretti,sadık kalmayı da sadakati de. Hiç bir zaman kendimi düşünmedim de. Herkes sevilmek istedi ben de hiç düşünmeden.

Birini sevdim hiç düşünmeden bu yolda kararlı düşünerek devam ettim.
Söyledim ona korkmadan,çekinmeden.

"Seviyorsan söyle yarın neler olacak bilemezsin"

Bir gün geldi aklıma hiç düşünmedin mi ya kaybedersen?
Ben onu kaybetme pahasına olsa bile sevdim. Belki yaramız aynı. Yaramızda kalsın. Beni kabul etti.

"Karanlıkta bir ışığın görünmesi hiç normal değildir"

Mutluydum,artık hayatım böyle mi devam edecekti,bundan sonra mutlu mu olacaktım? Her hikayenin mutlu sonu diye bahsedilen belki benim hikayemde de vardır.

Benim hayallerim içerisinde bir kızımızın olmasıydı. Hayalime o kadar çok tutundum ki gerçekten bir kızımız olmuştu. Kızımın annesine o kıza çok güvenmiştim. Sevdiklerimi kaybederim diyerek her gün üzerilerine titredim. Artık size o kızı anlatamam. Kız zaten birini seviyormuş. Sizin tabirinizle acısını başka biriyle dindirmek istemiş. Beni kullanmış. Beni ve kızımı terk edip gitti. Öylece baktım. Sadece sustum.
Karanlık gitti demiştim o varken. Geri geldi. Ben ve kızım karanlığın içine gömülüp kaldık.
Terk edilmiştik. Asla kızımı terk etmem. Onun gibi olamam. Onu korudum. Hep yanında oldum.
Kızımın ağzından" baba" kelimesini duymak istiyorum. Onu düşünerek uyudum. Birden bebek çığlıkları ile uyandım. Gördüklerim karşısında dondum kaldım...

~Evet,hikaye başladı merak edenler?...                 😊😊😊

Sessiz ÇığlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin