Sabah Babannemin(arkadaşlarımın tabiriyle mumannemin) sesiyle uyandım. Saat 06.07 okula gitmek için kalkıp hazırlanmalıydım. Bu gün ikinci dönemin ilk günüydü banyoya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra tekrar odama dönüp kıyafetlerimi giydim. Kahvaltı ettikten sonra dişlerimi fırçalayıp saçlarımı taradım. Montumu ve ayakkabılarımı giyip evden çıktım. Otobüs durağına yürüyüp 5-10 dakika boyunca otobüsü bekledim. Otobüse bindikten 15 dakika sonra en yakın arkadaşlarımdan Marceline aradı(gerçek adı Marceline değil ama hepimizin takma isimleri var biz birbirimize böyle seslenmeyi seviyoruz) Marceline"Günaydın" dedi ben de"günaydın" diyerek karşılık verdim. Otobüs ve metrobüs yolculuğum boyunca her zamanki gibi onunla konuşmuştum okula gittiğimiz her sabah bu böyle olur. Marceline yaz mevsimi olsa bile "üşüyorum" demeyi ihmal etmez bu ne kadar normal bilmiyorum onda kansızlık var sonuçta. Marceline ve ben her zaman buluştuğumuz gibi meydan da buluştuk ve sarıldık çünkü birbirimizi çok özlemiştik. Havalar soğusa bile sabahları hâlâ karanlık oluyordu bu hava beni biraz olsun korkuturdu hep. Marceline umursamazdı o ayrı bir konu. Okula doğru yürürken her zaman ki gibi sohbet ediyorduk. Karşıdan karşıya geçtik ve bizim yürüdüğümüz kaldırımın bir kenarında çalılar vardı tamam rüzgar esmiş olabilir ama gelen kıpırtı ve ses her zamankinden çok farklı çıkmıştı. Yürümeye devam ettik okula çok az bir mesafe kalmıştı ve tam o sırada Marceline'in ağzından korku dolu sesiyle "kaç" kelimesi çıktı. Çok ciddiye almayarak arkamı döndüm ama ciddiye almadığım için pişman oldum Marceline koşmaya başladığı halde ikimizi de Siyah giyinmiş maskeli iki adam yakalayıp eter dökülmüş pamuk koklattılar. Gözlerime ağırlık çökmeden önce tek bildiğim bizi bayılttıklarıydı.
Gözlerimi açtığım an ilk gördüğüm ilk şey tavanda ki ışık oldu ve etrafımda doktorlar vardı. Gözlerim tekrar kapanmadan önce gördüğüm son şey ise doktorlardan birinin bana narkoz vermesiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Revive And Revulation (R&R)
FantasyLiseden beri en iyi arkadaş olan bu altı kız 9. sınıfın 2. dönemine başlıcakları ilk gün kaçırılırlar. Üç ay boyunca farklı ve ağır ameliyatlar geçirerek hayatlarına yeni bir kimlikte ve hiç bilinmedik doğa üstü güçlerle başlarlar.