Okuldayım. Bir okulda ve bilmediğim dilde konuşan insanlar vardı. Dillerini bilmiyordum ama anlayabiliyordum ve gördüklerim bana yabancı gelmiyordu sınıfta şarkı söylüyorduk. Ama bu kızlar biz miyiz emin değilim sadece bize çok benziyordu.
Kucağımıza aldığımız kız yere düşğnce hepimiz gülmeye başladık. Sınıf kapısı dikkatimi çekmişti yavaş yavaş açıldı ve siyah bir karaltı vardı.
Ne olduğuna yakından bakmak için ilerledim kapıyı tam açmak için kapı kolunu tuttuğum an hepsinin çığlığını duydum "Raven!!" Bunlar kızların sesleriydi kapının önünde ki karaltıdan büyük bir kahkaha yankılandı ve karaltı tam bana dokunacakken bağırarak uyandım. Terlemiştim ve mükemmel şimdi de Ağlıyorum.
Neler oluyor bilmiyorum başım ağrımaya başlamıştı yine bu sefer daha az şiddetliydi ama canım yanıyordu. Ellerimi yüzümden çekip etrafa baktığımda yatağımın etrafında toplanmış beş kızı gördüm hepsi endişe ve korku içinde dolu gözlerle bakıyorlardı.
Derin bir nefes alıp ağlamaya devam ettim. Hepimiz sarıldık ve ağladık çözemediğim düşünürken canımın yamdığı bir şey var. Bunu kime, ne zaman, nerede ve nasıl anlatırım bilmiyorum kafam çok karışık ne gördüğümden bile emin değilim.
Bir süre boyunca sessizce birbirimize baktık ve sessizliği bozan ben oldum "Gözlerimin karamasından sonra hiç bir şeyi hatırlamıyorum. Bana anlatır mısınız?" Dedim. Luna "Harmony ve Angel, Müdürü çağrırken Victoria ve Alec seni odaya getirdiler." Dedi.
Angel "Ateşin çok yüksekti ve çok terlemiştin. Müdürün bana verdiği iksiri sana içirdiğim zaman ateşin düştü ama hala terliyorsun" dedi. Mars "Ne oluyor Rave? Bizden sakladığın bir şey mi var?" Dedi.
Derin bir nefes alıp konuşmaya başladım "bazı şeyler görüyorum. Az önce gördüğüm bir kabustu ve bu kabusta bize benzeyen kızlar gördüm o kızların bizimle bağlantılı olduğunu düşünüyorum. Sınıftaydık ve biz Mars' a benzeyen bir kızı kucağımıza almıştık.
Kız yere düşünce hepimiz gülmeye başladık sınıf kapısı dikkatimi çekti ve orada karanlık bir şey vardı ne olduğuna bakmak için kapıyı açtığım da. Gerisini şuan anlatmak istemiyorum zaten uyanmıştım." Dedim.
Luna "şimdi iyi misin?" Dedi. "Evet" diyerek karşılık verdim ama hepimiz birbirimizin karma karışık olduğunun farkındaydık. Victoria "bize bakınca nr olduysa olmuştu. Bunun tesadüf olduğunu sanmıyorum bir şey mi hatırladın?" Dedi
"Hatırladım mı bilmiyorum ama bunu çözmeliyiz. Gördüklerimin bizimle bir bağlantısı var bundan eminim" dedim
Mars "Kaza sonrasında hafızamızı kalıcı olarak kaybettiğimizi söylediler hepimize. Hiçbirimizin buna inandığını düşünmüyorum. Eğer bu bir oyunsa bunu birlikte çözüceğiz. Çözersek bize ne olduğunu öğrenebiliriz." Dedi.
Angel "bunu şimdilik kimseye söylemeden kendi aramızda saklasak daha güvenli olur" dedi. Harmony "herhangi bir şey gördüğünde lütfen bizden saklama Rave" dedi. Mars parmağını dudaklarına götürerek 'şşş' sesi çıkarıp "Susun. Biri geliyor." Dedi.
Bir kaç dakika sessizce bekledik Brien ve Müdür David odaya girdiler. Mars' ın geleceği görmesi işimize yaramıştı. Müdür David "kendini nasıl hissediyorsun Raven?" Dedi. Ben "iyiyim." Diyerek karşılık verdim. Müdür David "Dinlensen iyi olacak ve yalnız kalmaman gereken bir durum var. İblislerin senden haberi var diğer dünyadan buraya gelmiş olanları biliyorsun. Şimdi daha çok artış gösteriliyor kısacası tehlikedesin kızım." Dedi.
Brien "Franco, ile konuştuk ve Alec'in yanında kalmasını istedi." Dedi. "Neden Alec?" Dedim Müdür David "Raven, çünkü Alec gölge avcılarının Başkanı ve en iyi öğrencilerimizden." Dedi. Bu fikir hoşuma gitmiyordu en son üzülmesini istemediğimden dolayı yaptığım şeyden dolayı onu görmek istemiyordum.
Alec umarım bunu yanlış anlamamıştır. Ondan hoşlanmıyorum veya o şekilde bakmıyorum yine kendim mahvettim. Kafam çok karışık ve ne yapıcağımı bilmiyorum. Müdür David "Bir şey olduğunda lütfen haber verin kızlar. Arkadaşınızı çok yormayın şimdi gitmeliyim" dedi ve odadan çıktı Brien da tam çıkıcakken Mars' a kaş göz işaretleri yaptı ve Mars' ta başını salladı.
Bu ikisinin arasında da bir şeyler dönüyordu. Harmony "Kızlar benim dersim var. Bayan Collins, gelmezsem ceza vericeğini söyledi. Bu sizden ve senden önemli değil Raven. Ama gitmem geeekiyor." Dedi. Hepimiz 'sorun yok,tamam' gibi kelimeler söyledik.
Harmony odadan çıkıp gitti. Angel "Aslında hiç gitmek istemiyorum ama Raven'ın dinleöesi gerekiyormuş ve biz çıksak iyi olacak. Raven uyurken Alec yanında olucak ona güvenebiliriz diye düşünüyorum." Dedi Victoria "yeni tanıştığımız birine güvenmek mi?" Dedi.
Başıma tekrar o şiddetli ağrı girip çıktı ben ağrıdan inleyince Angel,elini anlıma koydu ve ağrı geçince "Gerçekten dinlenmesi gerek" dedi. Luna "Biz yine yanındayız sadece aramızda duvarlar olucak bir şey olduğunda ilk göreceğin biz olucağız Rave." Dedi ve gülümsedi hepimiz gülümsedik.
Mars "benim konseye gitmem gerekiyor. Bir şey olduğunda haber verin" dedi. Angel "tabi ki" dedi Mars ve Luna odadan çıktılar. Victoria "Güvende olucağını düşünerek şimdi gidiyorum ama geri gelicem" dedi. Üçümüzde birbirimize gülmsedik Victoria ve Angel odadan çıktı.
Başımı yastığa koydum ve düşüncelerimi bırakıp uyumayı denedim tam dalıyordum ki kapı sesiyle irkildim. Kafamı kaldırıp baktığımda gördüğüm kişi Alec oldu. Bana gülümseyerek "Merhaba Raven." Dedi. Onunla konuşmak istemememin başka bir nedeni daha var ama şuan tek istediğim biraz olsun bir şey düşünmemek.
Sakin bir sesle "Alec, uykum var ve başım ağrıyor seni yanımda zorunlu tuttukları için üzgünüm. Beni anlayacağını düşünüyorum izninle biraz uyuyacağım." Dedim. Alec "ben yanında olmaktan mutluyum. Her zaman olurum yani A-Ah boşver. Seni meşgul edip kafanı doldurmak istemem lütfen uyu." Dedi.
Başımı tekrar yastığa koydum ve yan dönüp gözlerimi kapadım üstümde ki yorganı düzeltip üşümemem için daha çok yukarıya çeken iki el vardı. Alec "iyi uykular" diyip yanağımdan öptü. Bu beni rahatsız etmemişti rahatsız olsam da haksız olurdum çünkü ben de onu öpmüştüm. Ama şuan bir şey düşünmeyip uyumaya karar verdim.
..........
Marceline'den;
Rave'in odasından çıktım ve merdivenlerden çıkıp konseye gittim. Konsey de sadece Brien vardı konuşmak için orada buluşmaya karar vermiştik. İçeriye girdiğimde Brien'ı masaya yaslanmış ve bir şeyi inceliyor vaziyette buldum. Beni fark edince elindeki kağıdı bırakıp bana dopru yürüdü ve "Raven için üzgünüm ama geldiğin için sevindim" dedi. Brien bana daha çok yaklaştı ve iki gün önce yaşadıklarımız aklıma geldi.
.........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Revive And Revulation (R&R)
FantasyLiseden beri en iyi arkadaş olan bu altı kız 9. sınıfın 2. dönemine başlıcakları ilk gün kaçırılırlar. Üç ay boyunca farklı ve ağır ameliyatlar geçirerek hayatlarına yeni bir kimlikte ve hiç bilinmedik doğa üstü güçlerle başlarlar.