Tanıdığım bir kızın sesiyle gözlerimi açtım "Rave, uyan artık" diyordu. Gözlerimi açınca gülümsedim ve doğrulup ona sarıldım. Mars (Marceline) uyanmıştı ve iyiydi. Mars"Hiç uyanmıyacaksın sandım"dedi gülümseyip "Günaydın"dedim. Mars"Günaydın. Kızlar bizi kahvaltıya bekliyor hazırlan ve gel seni orada bekliyor olacağız"dedi. Ben"tamam"dedim. Mars ile birbirimize gülümsedik ve odadan çıktı. Gerilip yataktan kalktım ve banyoya gidip yüzümü yıkadım.
Odama tekrar döndükten sonra dolabın karşısına geçip ne giyiceğimi düşünmeye başladım. En sonunda gri hoodie ve yırtık detaylı mavi skinny jean giydim ayakkabı olarakta beyaz bilekli Converse. Saçlarımı ellerimle düzelttim ve telefonumu alıp odadan çıktım. Merdivenlerden inip yemekhaneye geldim.
Kızlar, büyük bir masada oturmuş ve daha yemeye başlamamışlardı. Hepsi bir ağızdan "Günaydın"dedi. Ben de gülümseyip "Günaydın" dedim. Angel"gecen nasıl geçti Rave, iyi uyuyabildin mi?"dedi "idare eder"dedim.
Harmony "Şatonun kütüphanesine gittiğimde çok mutlu oldum. Çünkü orası çok büyük ve her türden kitap var" dedi. Luna"Hadi ama Harmony, Lol ile ilgili kitap bulamıcağına bahse girerim"dedi.
Luna,Lol oyununa olan fanlığını bir kez daha dile getirdi. Harmony "belki bulabilirim" dedi Luna "bulamazsan bir gün boyu hizmetçim olursun ve sen hareket bile etmiyorsun" dedi.
Hepimiz güldük Victoria"Saat 12 yönünde ki erkeklerden oluşan grup masamıza doğru ilerliyor" dedi. Harmony"niye CIA patronu ajanlarına haber verir gibi konuştun?" Dedi. Gülmeden duramıyorum
Mars"En önde olan çocuk Brien, hani şu muhteşem müdürümüzün bahsettiği oğlu var ya. Dün gece bana yemek getirdiğinde tanıştık ama aramızda pek bir samimiyet yok. Soğuk sanki" dedi.
Angel"vampir olduğu için olabilir mi?" Dedi. Gülmekten yemek yiyemiyordum ve tuvalete gitmeliydim.
Brien ve grubu masamıza geldiğinde hepimiz onlara bakıyorduk. En önde olan siyah saçlı, uzun boylu, deri ceket ve tamamen siyah giyinmiş, gözleri kırmızı, kaslı çocuk yani Brien konuşmaya başladı "sizi rahatsız ettiğimiz için özür dileriz kızlar. Ama babam size okulda ve şatıda yeni olduğunuz için göz kulak olmamızı istedi." Dedi. Angel"sence buna ihtiyacımız var mı?" Dedi ciddi bir ses tonuyla. Brien, konuşmaya devam etti "ihtiyacınız var veya yok. Aranızdan bir tek Marceline'i tanıyorum ama isminden başka bir şey bilmiyorum. Kısacası babam, yanınızda olmamızı ve sizi korumamızı istiyor." Dedi.
Harmony "bizi kimden ve neden koruyacaksınız?" Dedi. Brien'ın yanında ki çocuk "Güçlerinizi kullanmayı bilmiyorsunuz. Başınıza her an bir şey gelebilir. Anladığım kadarıyla şatoya Dave tarafından getirildiniz ve yeteneklerinizi bile dün öğrendiniz" dedi. En arkada ki asosyal tipli çocuk "bunu siz umurumuzda olduğunuz için yapmıyoruz. Sadece, Müdür David istedi diye yapmak zorundayız" dedi ve bunu söylerken surat ifadesi sinir bozucuydu.
Brien "siz ona aldırmayın. Öncelikle oturabilir miyiz?" Dedi. Hepimiz birbirimize baktık ve sanırım onaylamıştık Mars "tabi ki" dedi. Hepsi sandalyelere oturdu ve Brien "öncelikle birbirimizi tanısak iyi olur. Yeteneklerinizi, isminizi ve yaşınız gibi şeyleri söyleyin" dedi. Victoria "hepimiz 21 yaşındayız." Dedi.
Mars" adım Marceline, vampirim ve geleceği görebiliyorum. Grubun en büyüğüyüm" dedi. Luna" adım Luna ve ateş elementine hükmedebiliyorum. Grubun 3. Büyüğüyüm" dedi. Angel" adım Angel ve iyileştirme gücüne sahibim. Grubun 5. Büyüğüyüm" dedi. Harmony "ismim Harmony. Buz ve soğuk havaya hükmedebiliyorum. Grubun 2. Büyüğüyüm" dedi. Victoria "ismim Victoria ve telekinezi gücüne sahibim. Grubun 4. Büyüğüyüm." Dedi.
Son olarak ben kalmıştım ve "Raven. Gölge Avcısıyım ve grubun en küçüğüyüm" dedim.
Brien "teşekkürler kızlar. Zamanla sizi daha çok tanıcağımıza inanıyorum şimdi biz de tanıtalım" dedi. Brien'ın yanında oturan kumral saçlı, gözleri gri vr uzun çocuk(Aslında hepsi uzun) "adım Jase. 23 yaşındayım ve Büyücüyüm. Aynı zaman da grubun en büyüğü benim" dedi.
Onun yanında ki Sarışın, yeşil gözlü çocuk "İsmim Tyler 21 yaşındayım grubun 5. büyüğüyüm. Tilkiyim" dedi. Angel o sırada su içiyordu ve boğazına kaçtı öksürüğü kesildiğinde "tilki mi?" Dedi. Tyler "Bahçeye gittiğimizde görebilirsin" dedi gülümseyerek.
Angel hâlâ şaşkın bir şekilde bakıyordu aslında hepimiz öyle bakıyorduk. Tuhaftı ama güzeldi. Asosyal tipli dediğim çocuk "İsmim Dylan,22 yaşındayım ve su elementine hükmedebiliyorum" dedi. Brien "ismim Brien 23 yaşındayım Jase'den ay olarak küçüğüm ve vampirim" dedi. Siyah saçlı ve mavi gözlü çocuk " ismim Alec,22 yaşındayım ve gölge avcısıyım" dedi. Bu ilgimi çekmişti son olarakta kumral saçlı,beyaz tenli, gözleri siyah olan çocuk "ismim Quentin. 21 yaşındayım ve gücüm felç edici duman" dedi.
Kahvaltı bitene kadar sohbet ettik farkettik de Luna ve Dylan iyi anlaşıyorlardı. Beraber oyunlar hakkında en çokta Lol hakkında konuşuyorlardı iyi anlaşmaları hoşumuza gitmişti. Harmony ve Jase de iyi anlaşıyordu sanırım onlara çok dikkat etmemiştim ama Harmony, kütüphane hakkında bilgi alıyordu Jase'den. Mars ve Brien ise vampirler hakkında konuşuyorlardı onlar çoktan iyi anlaşmışlardı.
Victoria ve Quentin, filmler hakkında konuşuyordu Quentin dumanını Victoria'ya göstermişti evet bu gözümden kaçmadı. Angel ve Jase nerede diye sorucak olursanız çok ciddiyim bahçeye gitmişlerdi. Angel gerçekten merak etmişti ve hâlâ dönmediler sanırım Angel'ın nutku tutuldu. Kendimden haberdar edersem pek bir şey konuşmamıştım onlarla Alec yanıma gelip "yürümek ister misin?" Diye sorana kadar. İkimizde gölge avcısıydık ve anlaşabiliceğimizi düşünüyordum. Alec, babamın en büyük gölge avcısı olduğunu öğrenmiş ve bana sürekli soru soruyordu.
Alec'in sorularını cevaplarken gözüm aniden bir şeye takıldı. Şatonun uzaktan bakıldığında çok görülmeyecek bir köşesinde Angel ve Jase'i görmüştüm. Ama bu gördüğüm manzara.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Revive And Revulation (R&R)
FantasyLiseden beri en iyi arkadaş olan bu altı kız 9. sınıfın 2. dönemine başlıcakları ilk gün kaçırılırlar. Üç ay boyunca farklı ve ağır ameliyatlar geçirerek hayatlarına yeni bir kimlikte ve hiç bilinmedik doğa üstü güçlerle başlarlar.