~Yeni Aşklar~

13 3 16
                                    

Brien'ın o gece yanıma gelip hiç kimseye hissetmediğim kadar samimi hissettirmesini aklımdan çıkaramıyordum. Ondan hoşlandığımın farkındayım sadece bunu kelimelerle dile getirmek zor. Yanaklarım, Brien'ın elleri arasındaydı Brien "ne düşündüğünü biliyorum Marceline." Dedi.

Bunu söyleyince ürpermiştim konuşmaya devam etti "Beni sevdiğini kelimelerle dile getirmene gerek yok. Her hareketinden anlayabiliyorum zaten. Zamanla kelimelerle ifade etmek senin için daha kolay olur Marceline" dedi.

Ben "düşüncelerimi görebilmen beni korkutuyor ama aynı zamanda bunu seviyorum. Beni anladığın için mutluyum" dedim Brien, kollarını belime doladı ve anlını anlıma yasladı "Dolunayın olduğu gün, babam benimle senin hakkında konuştuğunda onu dinlemekten sıkılmıştım.

Victoria'yı dinlerken de aynı şekilde. Seni uğraşmak zorunda olduğum bir kız olarak görmüştüm ama odana geldiğim zaman öyle olmadı. Tüm düşüncelerim değiştirdin uyurken çok güzel görünüyorsun. Her zaman öylesin ama bana o halini unutturamazsın. Hayatımda ilk defa birine bu kadar çok bağlandığımı hissettim." Dedi.

Güldü ve konuşmasını devam ettirdi "daha fazla romantikleşemeceğim için üzgünüm Marceline. Seni Seviyorum" dedi. İkimizde güldük ve o an ne olduda cesaretlendiysem Brien'a, "Seni Seviyorum" dedim. Brien gülmeyi kesti ve beni öpmek için eğildi. O beni öperken her şeyi unutmuştum çıktığım bulutların üstünden telefonumun zil sesiyle geri indim.

Brien, yarım kalsın istemiyordu ben de istemiyordum ama Rave'den haber alabilirim. "Üzgünüm" diyip geri çekildim ve arka cebimden telefonumu çıkarıp ekrana baktım. Luna 28, Victoria 13, Harmony 2 cevapsız arama ve mesajlar vardı.

Harmony, tekrar aradığında telefonu açtım Harmony nefes nefese konuşuyordu "Mars, lütfen çabuk gel Rave" cğmlesini bitirmeden bağırarak "Rave Ne! Ne oldu?!" dedim. Harmony "O iyi değil kan kusuyor ve başının ağrısından sürekli ağlıyor." Dedi.

Bağırarak konuşmaya devam ettiğimden Brien'ı da endişelendirmiştim "Angel bir şey yapmıyor mu?! Müdürü çağırın revire gidin kan yüzünden bütün çaylak vampirler başınıza toplanır sakın o odadan birisi gelmeden çıkmayın! Biz geliyoruz" dedim ve telefonu kapattım.

Brien "Marceline, ne oluyor Raven'a mı bir şey oldu.?" Dedi ikimizde konseyden çıkmış koşarak gidiyorduk Rave'in odasına gelmeden burnum kan kokusunu almıştı Brien da aynı durumdaydı.

Hayır ne olursa olsun Rave için kendimi kontrol etmeliydim. Odanın kapısını sertçe açtım ve içeridekilere baktım panik yapan Harmony, ağlayan Victoria ve Luna, Ortada olmayan Alec ve Angel. Neredeydi bunlar? Rave neredeydi? Hepsine bağırdım "Rave nerede?!Angel ve Alec ne halt yiyor?!!" Diye.

Luna "Angel ve Rave banyodalar." Dedi kendi bağırışımdan Rave'in acı yüzünden bağırışlarını bile duyamamıştım banyonun kapısını açtım ve Rave duvara yaslanmış bir şekilde ağlıyordu.

Angel, yerde ki kanları temizlerken aynı zamanda Rave'in başını ovuyordu. Rave'i o halde görünce benim de gözlerim dolmuştu.

.........

Raven'dan;

Her zamanki şiddetli ağrı şiddetini arttırarak beynimin derinliklerine işliyordu arrık dayanamıyordum ve ağlamaya başlamıştım. Kan kustuğum için Marceline'in yanımda olmasını istemiyordum O bana isteyerek asla zarar vermez ama katlanamaz diye korkuyordum.

Angel yerdeki kanları temizlerken bir yandan başıma masaj yapıyordu ama işe yaramıyordu. Banyonun kapısı aniden açıldı ve yüzü sinirden kırmızı olmuş,gözleri dolan Marceline'i gördüm.

Revive And Revulation (R&R)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin