6

3K 176 11
                                    

Ik kan mijn ogen niet geloven. Dit is zo lief! Omg! Ik zie een grote moderne Smart TV met een grote rode strik erop, een MacBook en een tas vol eten! Ik pak mijn telefoon om Soufiane te appen en te bedanken. Shit! Hij denkt dat ik slaap. Soufiane heeft de tv al op de plek gezet en er zit een kaartje bij. Ik lees het hardop voor. Lieve Ouahiba, sinds het begin vond ik je al een leuke meid. Ik zag in je ogen dat je een vreselijk verleden hebt gehad, maar toch bleef je sterk. Tot nu ben je nog een mooiere meid dan dat je al was! Laat die pesters en haters achter je en hier begint je nieuwe leven. Ik heb een paar kleine cadeautjes meegenomen voor je, veel plezier ermee en ik spreek je later! Soufiane.

Omg, dit is echt lief! Ik zet alle eten in de kasten en koelkast, ook vul ik de noodvoorraad bij. Daarna ben ik gaan slapen.

Volgende ochtend
Ik word wakker en zie een lief berichtje van Soufiane.

App Soufiane
Hey prinsesje, lekker geslapen? Ik hoop dat je de kleine verrassing al hebt gezien. Ik zie je Inshallah straks, want dan kan je beginnen met je eerste werkdag bij de kapperszaak van mijn vader, ik kom je om 15:10 ophalen. Zorg dat je klaar bent.

Het is nu 13:30. Ik kijk in de kast en realiseer me dat ik nog steeds geen nieuwe kleding heb gehaald. Ik trek dat ene setje aan en doe alles weg wat in mijn kast staat. Mijn moeder komt terug over 3 dagen. Dan ga ik haar eindelijk weer zien Inshallah.

Ik doe al mijn kleding in een vuilniszak en breng het naar buiten. Ik doe het in de kledingprullenbak. Ik loop naar de badkamer en kam mijn haar. Ik doe het in een hoge knot. Ik kijk naar de klok en zie dat het 14:55 is. Soufiane komt over een kwartiertje. Ik doe snel mijm schoenen aan. Ik app Soufian dat ik klaar ben en dat hij kan komen. Ik pak snel mijn tasje en doe mijn telefoon en mijn laatste 25 euro erin.

Soufiane is er in 5 minuten. Hij is met een Audi gekomen. Ik zeg je eerlijk, Soufiane heeft echt veel geld, maar daar gaat het niet om bij mij, wat er bij mij omgaat is zijn hart. Of hij een gouden of zwarte hart heeft.

Ik stap in zijn auto en kijk hem aan. Hij ziet er echt mooi uit. Hij heeft echt een mooie stylo. Hij heeft een DsQuared2 broek aan en een Gucci shirt en Balenciaga's. "Hey" zeg ik. "Hey prinses" zegt Soufiane en geeft me een kus op mijn voorhoofd. "Waar gaan we heen?" Vraag ik. "Dat zie je zo wel" zegt hij met een grijns.

Ik staar naar buiten. Mijn hand zit op mijn knie en ik voel een warme zachte hand op mijn hand. Ik kijk en zie dat Soufiane zijn hand op de mijne heeft gezet. Ik glimlach en kijk naar hem. Hij kijkt ook naar mij en glimlacht. Hij pakt mijn hand vast en zo blijven we de hele rit. "We zijn er" zegt Soufiane. Ik kijk en zie dat we op een parkeerplaats staan. Logisch toch. "Waar zijn we?" Vraag ik. "Je gaat nieuwe kleren kopen." Zegt Soufiane. "Waarom?" "Niet te veel vragen stellen madame."

We lopen naast elkaar door de stad. "Welke winkel wil je eerst heen?" Vraagt Soufiane. "Uhh" zeg ik. "Ik kies wel een winkel.

Hij pakt plots mijn hand vast. Ik schrik. "Rustig hahahahaha" zegt Soufiane lachend. Ik kijk beschaamd weg.

Perspectief Soufiane
Ik hou zo erg van Ouahiba. Ze heeft een mooi innerlijk en uiterlijk. Ze heeft ook respect voor mensen. Ik heb gezien dat ze vandaag dezelfde kleren aanhad als de rest van de week, dus besloot ik met haar kleren ga kopen. Ik heb gemerkt dat ze niet veel geld hebben, dus heb ik een paar kleinw cadeautjes meegenomen voor haar. De TV, MacBook en de tas met eten. Ik keek in haar keukenkastjes om iets lekkers erbij te pakken, maar heb niks gevonden, dus heb ik het maar gehaald. Ik ga dit kleine prinsesje even verwennen.

Ze is zo klein en schattig en mooi. Ze komt net onder mijn schouder. Ik kijk haar lang aan. Ze merkt het en ik zie dat ze zich ongemakkelijk voelt. "Is er iets?" Vraagt ze. "Je bent prachtig" antwoord ik. Ze bloost en kijkt weg. Ik glimlach. Ik ben blij dat ik haar heb ontmoet en ik ga haar nu ook nog verwennen. Inshallah wordt ze van mij...

Mijn leven die veranderde..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu