"Soufiane ik kom zo, te veel gelachen, moet even naar de wc" zeg ik nog steeds lachend. Ik loop naar beneden en ga naar de wc. Nadat ik klaar ben loop ik naar de rest die in de woonkamer zitten. "Yasmina! Ga naar mijn auto, haal mijn oplader eruit!" Zegt Younes. "Oke, Ouahiba ga je mee?" Vraagt Yasmina. "Ja isgoed" zeg ik. We lopen naar de parkeerplaats. Yasmina stapt ik. Ik wacht buiten de auto. Yasmina start de auto en doet het raampje naar beneden "ga je daar nog blijven staan of stap je in?" Vraagt Yasmina. "Je moet toch alleen de oplader pakken?" Vraag ik. "Stap nou in!" Schreeuwt Yasmina.
Ik stap in en Yasmina zet de liedje 'za3ma' op. We zingen hard mee. "Waar gaan we eigenlijk heen?" Vraag ik. "Even snel maccie, ik heb honger" zegt Yasmina. "Shitana, met de auto van je broer nog wel." Zeg ik lachend. We komen aan bij Mc Donald's. We gaan langs Mc Drive. We bestellen beide 2 visburgermenu's en eten het op in de auto.
We rijden terug naar huis, waar we een boze Younes treffen. Waar waren jullie? En waar is mijn oplader? "Oeps, in de auto" zegt Yasmina. Ik lach me dood. "We waren snel maccie geweest." Zegt Yasmina. Soufiane komt er opeens bij mengen. "Jullie zijn naar maccie geweest zonder mij?!" Vraagt hij. "Bestel een pizza ofzo" zegt Yasmina en gooit de sleutels naar Younes. "Wat moet ik hiermee? Ga mijn oplader halen" zegt hij en gooit de sleutels terug. "Urgh" zegt Yasmina.
We lopen weer samen terug naar de auto en pakken zijn oplader. Yasmina sluit net de deur en we horen fucking harde gegil van een meisje. Ik word meteen bang. "Yasmina kom snel naar huis" zeg ik. "Nee, wacht even, ik wil kijken wie dat is en wat daar gebeurt." We lopen die richting op en zie een meisje dat mishandelt word, door haar vader denk ik? Ze gilt zo hard, omg me oren doen gewoon pijn. We lopen dichterbij en mijn ogen worden groot. Dat is...
JE LEEST
Mijn leven die veranderde..
Random"kankerhoer" "kankerbolle" "varken ga naar de kinderboerderij, daar is je thuis" dat is wat Ouahiba elke dag hoort. Elke dag wordt ze gepest, niemand die voor haar opkomt, niemand die voor haar klaarstaat, niemand die haar helpt, behalve haar mama...