Ik word bang en krijg het benauwd. "Het is ongeveer een halfjaar terug" begint Soufiane. "Mijn moeder was een hele goede vriendin Rabab's moeder, dus waren ze vaak op bezoek en elke keer als Rabab's moeder hier kwam, kwam Rabab mee, om mij te zien, ze wilde heel graag met me trouwen, maar ik wilde niet, omdat ik wist dat ze een hoer was en je haar 24/7 in een lounge kan vinden." Zegt Soufiane. Hij slikt. "En toen had Rabab het aan haar moeder verteld dat ze met me wilde trouwen, haar moeder vond het een goed plan en deelde het met mijn moeder. Mijn moeder vond het ook een goed plan dus ze vertelde het aan me. Ik heb haar gezegt dt ik haar niet wil omdat ze een hoer is enzo, mijn moeder werd kwaad op me, omdat ik Rabab een hoer noemde. Dus wilde mijn moeder mij uithuwelijken aan haar. Ik deed er alles aan om niet met haar te trouwen, dua heb ik een paar vrienden van me naar de lounge gestuurd om foto's van Rabab te maken in de lounge. Je zag Rabab shisha doen, ze zat te zoenen, ze zat op een schoot bij een jongen en een filmpje dat ze twerkt, en met al deze bewijs geloofde mijn moeder me nog steeds niet." Gaat Souf verder en slikt weer. "Dus ik was van plan het zelf te bewijzen, elke keer als ze naar de liunge gaat trekt ze korte hoerige kleding en dus op een dag zei een van me vrienden dat ze in de lounge was gegaan. Ik ging erheen en zag Rabab schuren met een jongen. Ik trok haar mee, ze was dronken. Ze zat aan mijn verkeerde plek en wilde meer. Ik gaf haar een klap en trok haar mee naar huis. Thuis aangekomen deed Rabab zielig dat ze werd ontvoerd en shit, haar moeder deed ook mee, want Rabab mag van haar moeder gewoon naar de lounge enzo, maar haar moeder weet dat ik NOOIT met een meisje zou gaan die naar de lounge gaat en harame dingen doet. Mijn moeder geloofde Rabab weer. Ik werd kwaad op mijn moeder. Ik heb gezegt day als ze haar bloedeigen zoon niet gelooft dat ik dan weg zou gaan en nooit meer zou terugkeren." Zegt Soufiane. "Wow heftig" zeh ik. "Dat isnnog niet alles" zegt Yasmina. Soufiane gaat door met zijn verhaal. "Mijn moeder wilde me geloven, maar ze kon het niet, het kwam door Rabab. Ze heeft sihr op mijn moeder en op haar eigen moeder gedaan. Ze was het ook van plan om het bij mij te doen, maar ik bedreigde haar" zegt Soufiane. Echt eem vreselijk verhaal. Nu wik ik die Rabab nog meer doodmaken.
JE LEEST
Mijn leven die veranderde..
Random"kankerhoer" "kankerbolle" "varken ga naar de kinderboerderij, daar is je thuis" dat is wat Ouahiba elke dag hoort. Elke dag wordt ze gepest, niemand die voor haar opkomt, niemand die voor haar klaarstaat, niemand die haar helpt, behalve haar mama...