Soufiane komt het bed op. Hij komt steeds dichterbij met zijn gezicht bij de mijne. "Souf.. Souf.. SOUFIANE!" Schreeuw ik en sla met een kussen op zijn gezicht. "Au! Sorry wollah! Ik weet niet wat me bezielde" zegt hij terwijl hij wrijft op zijn gezicht. Ondertussen stoot Yasmina tegen de deur met haar vuisten. "SOUFIANEEE! GA MIJN KAMER UIT!" Schreeuwt ze. "Rustig a zwijn!" Schreeuwt Soufiane terwijl hij de deur open doet. Yasmina is omringd door snoep, chips, chocola etc. "Ahw hadden de tortelduifjes het gezellig?" Vraagt ze. "Ja sws" zegt Soufiane en slaat een arm om me heen. "Nou dan laat ik jullie maar alleen" zegt ze en knipoogt naar me. "Dat word gezellig" zegt Soufian. Ik bloos. Yasmina loopt terug naar beneden. Soufiane pakt alle lekkernijen van de grond en gooit het naar me. Ik ga zitten op het bed. Yasmina heeft echt een groot bed. Een 2-persoonsbed. Zo een zou ik ook willen.
Soufiane komt naast mij zitten en zet de tv aan die in de kamer van Yasmina hangt. Ze hebben een mega huis en de kamers zijn zo groot. De tv van Yasmina is ook echt fucking groot. Soufiane zet een film op. Het is horror. "Nee Soufiane alsjeblieft geen horror, dat is fucking eng, ik word fucking snel bang" zeg ik. Soufiane grijnst. "Wat wil je dan kijken?" Vraagt hij. "Een romantische film" zeg ik met een schattig lachje. "Denk je dat ik dat ga kijken" zegt hij en start de film. Hij maakt de zakken open.
Perspectief Soufiane
Wejow, Ouahiba is zo schattig. Ze pakt een chipje uit de zak, maar stopt hem nog niet in haar mond. Ze kijkt met grote ogen naar de tv. Er komt geschreeuw van de fikm. Ouahiba gilt zo hard, ze gooit het chipje weg en springt in mijn armen. Ik zet de film op pauze. Ze hijgt helemaal op mijn borst. Zo schattig.Perspectief Ouahiba
Omg deze film is fucking eng. Ik besef nu pas dat ik me verstop bij Soufiane. Ik ga rustig omhoog. Ik zie dat Soufiane me uitlacht. "Uh so.. sorry" zeg ik en kijk weg. Awkward. "Hahaha geeft niet kleine muis" zegt hij. "Ik ben niet klein, jij bent gewoon een grote beer!" Zeg ik tegen hem. Hij lacht."Wil je de film nog verder kijken?" Vraagt Soufiane. "Uhm..." zeg ik. "Hahahaha kleine muis is bang" zegt hij. "Niet, kom maar op!" Daag ik hem uit.
De film is fucking eng, maar ik laat niks merken. Ik heb door dat Soufiane al een tijdje staart. "De film is daar" zeg ik en wijs naar de tv. Hij glimlacht en kijkt naar de tv. Er komt opeens een meisesgezicht in beeld met veel bloed en ze gilt fucking hard. Ik gil hard terug. Er word op de deur gebonkt. Weer gil ik hard en spring in de armen van Soufiane. Hij zet de film weer op pauze. "Doe de deur open" zegt hij. Ik schud met mijn hoofd. "Ik durf niet" zeg ik. Hij zucht en lacht. Hij staat op en wilt de deur openen. "Wacht! Ik ga mee!" Schreeuw ik. Ik hou hem vast aan zijn rug en loop rustig met hem mee. Hij opent de deur en ik verschuil me achter hem. Ik lijk wel een klein kind.
Het is zijn moeder. "Wat is dat voor geschreeuw?" Vraagt ze. Omg dit is echt schandalig. "Ouahiba" zegt Soufiane lachend. Ik knijp in zijn rug. "Wat doe je met haar?" Vraagt zijn moeder lachend. "Ghelti, hij midhandelt mij en doet de deur op slot" zeg ik wijzend naar Soufiane. "Mis'n hram" zegt zijn moeder en geeft hem een klap. Ik ga ondertussen dood van het lachen.
JE LEEST
Mijn leven die veranderde..
Random"kankerhoer" "kankerbolle" "varken ga naar de kinderboerderij, daar is je thuis" dat is wat Ouahiba elke dag hoort. Elke dag wordt ze gepest, niemand die voor haar opkomt, niemand die voor haar klaarstaat, niemand die haar helpt, behalve haar mama...